net test gedaan????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Heb net een test gedaan aangezien de RD er nog steeds niet waren maar helaas negatief!!!
Had wel bij het afvegen vanorgen wat oud bloed denk misschien te snel heb getest of de RD komen als nog!!! Dan op naar de 3de ronde ach ja we hebben al een mooi wondertje!!! Maar ben toch wel een beetje terleurgesteld!!!
Hoop dat de andere meiden meer geluk hebben hier succes allemaal!!!

Liefs Sandy

quote: duits meisje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2007 11:50:24'));

Hoi allemaal,

Heb net een test gedaan aangezien de RD er nog steeds niet waren maar helaas negatief!!!
Had wel bij het afvegen vanorgen wat oud bloed denk misschien te snel heb getest of de RD komen als nog!!! Dan op naar de 3de ronde ach ja we hebben al een mooi wondertje!!! Maar ben toch wel een beetje terleurgesteld!!!
Hoop dat de andere meiden meer geluk hebben hier succes allemaal!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Jammer dat er geen 2 streepjes waren, volgende ronde beter?! Ik hoorde vanochtend dat mijn vriendin en buurvrouw zwanger is. Ze is 38 jaar en al 3 jaar! bezig. Bij hun eerste kindje duurde het 5 jaar en beide keren toch zonder dokteren gelukt. Ik neem maar een voorbeeld aan haar en probeer heeeel geduldig te zijn. Moeilijk!!!

Groetjes,
Wietske

hoi hoi
het zit nog niet mee he!!!
ik hoop dat je te vroeg getest heb!!!
en dat je geen rd krijg.
ik duim voor je heel veel liefs patries

Terug
Bovenaan