net toch iets raars gezien op tv

Nou, meiden, ik heb net toch iets raars gezien op tv, misschien ligt het wel aan mij, maar ik vind het zo apart. Ik zat Hello Goodbye te kijken, dat programma waarin mensen die op schiphol staan te wachten gevraagd worden op wie ze wachten enz. Op een gegeven moment komt er een Surinaams stel aan het woord die staan te wachten op haar familie; haar moeder, haar tante, maar ook haar eigen dochtertje. Wat blijkt, het meisje was pas 6 maanden oud en is met haar oma voor 1 maand naar Suriname geweest. Ouders hadden geen tijd om mee te gaan naar Suriname en vonden het voor hun dochtertje wel leuk om kennis te maken met haar familie. Aaarrghh, ik moet er niet aan denken dat mijn kindje van 6 maanden oud voor 1 maand weg gaat....Dat komt niet eens in me op. Of ben ik nou zo's aparte???
 
Haha ja zulke nuchtere mensen heb je ook:D

Ik denk dat ik me kind niet eens overzal laten aan onze papa! Laat staan iemand anders..Nee ik ben er liever zelf bij!
 
Ja ik geef micromuis eigenlijk wel gelijk :)
Wij doen sommige dingen anders dan andere, soms wonen kinderen bij opa en oma in sommige landen.
Haha wat een verschillen he ;)
 
jeetje... ik zou mijn kind niet een maand willen missen. Misschien een cultuurverschil? In buitenlandse gezinnen helpen moeders, zussen, tantes en oma's vaak al vanaf de geboorte intensief mee met de opvoeding.
 
Terug
Bovenaan