net voor het eerst teletubbies gezien,haha!!!

Hallo,

Echt leuk om te zien hoe ze daarop reageert!!!
Ze was kei hard aan het lachen enpraten ze vond het helemaal geweldig!!!
Heb zelf ook heel hard gelachen en dan moest zij ook heel hard lachen!!!
Kijken er al meer kindjes tv???

Liefs Sandy

Ik krijg de kriebels van de teletubbies!!!  "Nog een keer, nog een keer"......
Die kleine van mij mag in de toekomst best t.v. kijken maar NIET de Teletubbies!!

Op dit moment geen t.v. We zijn verhuisd naar een buitengebied en kunnen alleen via schotel ontvangen, maar dat moeten we nog regelen.

haha, ik vind de teletubbies ook vreselijk, maar ja, als yanick het leuk vindt, mag hij het best kijken hoor. Stop ik wel watjes in mijn oren. Hoewel, als hij erom moet lachen, dan wil ik dat wel weer horen.

ik laat hem nog geen tv kijken, maar merk wel dat de tv hem boeit. Ik ben dan ook erg nieuwschierig naar hoe hij zal reageren op zo'n dreumesprogramma, dus wellicht gaan we binnekort ook een keertje samen kijken.

ik heb hier een dvd'tje van little people ooooo wat een genot voor Renzo hij lacht zich helemaal krom als hij daar naar kijkt dvd'tje duurt maar een half uurtje maar is wel (en misschien krijg ik nu wel heel veel commentaar) ontzettend makkelijk als ik ff iets te eten moet maken en hij wakker is

Ilyas vindt ze ook erg leuk. Zijn broer (2 jaar) was en is helemaal verslingerd aan Bumba. Veel felle kleuren. Vond Ilyas ook al wel erg interessant (voor de vroege vogels: ongveer 7.05 op Ned 3)  

Terug
Bovenaan