A
Anoniem
Guest
Ondertussen ben ik net wakker. Ik heb tot iets over 12.00 uur geslapen. Werd weer wakker met krampen en harde buiken. De krampen komen steeds opzetten, maar vlak voordat ze pijn gaan doen zakken ze ook weer af. Ik heb mijn man nog even gebeld dat het onrustig blijft en gevraagd wat ik nou moet, maar omdat het onze eerste is weet hij het ook niet. En daar komt hij dan mee weg. Ik moet nu dus echt zelf beslissen wat ik ga doen. En net vandaag kan ik mijn zus niet bereiken, die er al twee heeft.
Ik moet nu dus beslissen of ik het ziekenhuis ga bellen of niet. Ze hebben me gezegd dat ik meteen moet bellen als de weeen beginnen, maar ben er dus nog steeds niet uit of het weeen zijn. Ik ga nu in ieder geval maar even timen om de hoeveel minuten de krampen komen. Maar ik kan wel wat advies gebruiken...
dus mochten jullie nog ideeen hebben over wat ik moet doen dan hoor ik het graag.
Oh ja, loop bij ziekenhuis omdat ik een keizersnede krijg vanwege stuit.
37 weken en 3 dagen
Ik moet nu dus beslissen of ik het ziekenhuis ga bellen of niet. Ze hebben me gezegd dat ik meteen moet bellen als de weeen beginnen, maar ben er dus nog steeds niet uit of het weeen zijn. Ik ga nu in ieder geval maar even timen om de hoeveel minuten de krampen komen. Maar ik kan wel wat advies gebruiken...
dus mochten jullie nog ideeen hebben over wat ik moet doen dan hoor ik het graag.
Oh ja, loop bij ziekenhuis omdat ik een keizersnede krijg vanwege stuit.
37 weken en 3 dagen