net wakker en hellup!!

A

Anoniem

Guest
Ondertussen ben ik net wakker. Ik heb tot iets over 12.00 uur geslapen. Werd weer wakker met krampen en harde buiken. De krampen komen steeds opzetten, maar vlak voordat ze pijn gaan doen zakken ze ook weer af. Ik heb mijn man nog even gebeld dat het onrustig blijft en gevraagd wat ik nou moet, maar omdat het onze eerste is weet hij het ook niet. En daar komt hij dan mee weg. Ik moet nu dus echt zelf beslissen wat ik ga doen. En net vandaag kan ik mijn zus niet bereiken, die er al twee heeft.
Ik moet nu dus beslissen of ik het ziekenhuis ga bellen of niet. Ze hebben me gezegd dat ik meteen moet bellen als de weeen beginnen, maar ben er dus nog steeds niet uit of het weeen zijn. Ik ga nu in ieder geval maar even timen om de hoeveel minuten de krampen komen. Maar ik kan wel wat advies gebruiken...
dus mochten jullie nog ideeen hebben over wat ik moet doen dan hoor ik het graag.
Oh ja, loop bij ziekenhuis omdat ik een keizersnede krijg vanwege stuit.

37 weken en 3 dagen

In ieder geval wel erg fijn dat je nog even hebt kunnen slapen.
Wat je krampen betreft, time ze even en bel dan gewoon het zh. Zij kunnen je vast geruststellen. Het is ook mijn eerste kindje dus kan je niet vertellen wat je voelen moet enzo. maar neem geen risico's. misschien is er al beetje ontsluiting aan het ontstaan ofzo, of zijn het gewoon oefen weeën.
Niet te lang twijfelen hoor. Gewoon bellen. Daar zijn ze voor tenslotte!!

succes!
xxx Annette

Hey,

Ook ik ben zwanger van men eerste dus kan je niet zeggen hoe weeen aanvoelen...
Maar zoals hierboven gezegd word,zou toch ook even opmeten en dan toch bellen hoor.
Zeker aangezien je een keizersnede krijgt denk ik toch dat hoe rapper ze erbij zijn hoe beter he..
Mss allemaal niks maar toch beter even controleren he,je weet maar nooit he..
Zou toch even bellen hoor,je zal dan wss wel moeten langsgaan maar ja beter gaan voor niks dan niet gaan en dat het toch moest doorzetten he...
Heb vorige week ook zo'n last gehad zoals jij beschrijft maar ben nu nog maar 32 weken dus maakte ik me niet zo veel zorgen dat het zou beginnen maar als je wat verder bent zoals jij zou ik toch zeker een bellen hoor...
Liefs orchideke

Tja, ik zou ook timen, miischien geeft dat duidelijkheid. Ze zeggen altijd dat je meteen weet hoe een wee voelt las je er een hebt.
Maar als je belt heb je tenminste zekerheid. Kun je gewoon vragen hoe het voelt en hoor je wat je moet doen. Deze onzekerheid is ook niks.
Heel veel succes!
liefs, daantje

Er is wel een verschil tussen voorweeën en echte weeën.

Echte weeën komen in een golf, regelmatig en doen pijn.
Zolang het niet regelmatig is of meer steken zonder echte pijn zijn dan golven is er niets aan de hand. Ik meen dat de regelmaat het belangrijkste is.

Normaliter zou ik ook zeggen: bel gewoon bij twijfel, maar ik kan me goed voorstellen, ook omdat je met een taxi naar het ziekenhuis moet, dat je liever nog even wacht dan met loos alarm te gaan.

Succes iig.

Groetjes, Miriam

Ondertussen naar het ziekenhuis gebeld, ook omdat ik liever nu wist wat ik moest doen dan vannacht weer wakker liggen. Omdat de krampen weer weg zijn wilt de verloskundige daar dat ik even afwacht tot een uur of zeven wat er gebeurd. Mocht ik het dan niet vertrouwen dan wil ze graag dat ik meteen bel. Anders moet ik vannacht meteen bellen als de krampen terug komen en pijn gaan doen. Ze hoeven dan niet regelmatig te komen. Maar de vk zij ook dat ik dan 's nachts moet komen en dat dit vooral voor mij niet handig is. Maar weer even afwachten dus. Ondertussen kei bedankt voor de adviezen. Is toch fijn om met anderen van gedachten te wisselen.

Hoi,

Ik had ook altijd heel veel voorweeen en dan zei de vk dat je het wel zou merken als het een echte wee was. Ik geloofde daar niet zo in, maar het was wel zo.

Toen mijn weeen begonnen waren kwamen deze als een golf opzetten, begon langzaam en werd steeds heftiger en nam dan weer af. Ook trokken deze weeen heel erg door tot in mijn vagina.

Syl
34 wk

Hoi!!

Nou ik heb dus prcies hezelfde als jouw gehad vandaag..
Ook meteen de verloskudige gebeld en ze dachten dat ik een blaasontsteking had.. ik naar de huisarts bleek niet zo te zijn.
Vorige week is mijn dochtertje ingedaald en nu is ze nog verder gezakt.
Dat bleken dus de pijn scheuten en krampen te zijn.. Ik zag in jouw verhaal dat het nu over is bij je bij mij nu dus ook.. Dus misschien heb je ook indalings weeen gehad..
Ik wens je veel succes nog even en je hebt een heel mooi kindje.

Groetjes Cindy 37 weken.

Terug
Bovenaan