Net weer controle vk gehad

Ben vanmorgen weer bij de vk geweest en we zijn 38+6 weken onderweg. Stiekem wilde de vk mij wel strippen maar omdat er nog geen enkele teken is dat ons meisje wil komen hebben we dat nog een weekje uitgesteld. Stel je voor loop ik dagen met harde buiken en wordt het dan weer rustig, dat is dan ook wel erg teleurstellend.

Toen de vk even ging voelen hoe de kleine meid lag werd het nog wel even spannend want ze kon niet goed voelen waar nu hoofd of kont zat dus konden we nog even met de echo gaan spieken bij de kleine, en owwww wat ben ik verliefd hihi wat een lief hoofdje en bolle wangetjes!!! Net haar zus!

Ook is onze dondersteen niet meer ingedaald, en dus advies gekregen bij spontaan breken van de vliezen zo snel mogelijk plat te gaan liggen.

We wachten dus maar af, en als ik ook maar enig gerommel voel dan komt de vk me strippen. Dus kan nooit lang meer duren pffff in elk geval nog een week!!
 
Spannend hoor! Hier 40+4 weken en de verloskundige kon vandaag helaas niet strippen omdat ik geen ontsluiting heb :( dus wij wachten geduldig af tot vrijdag...heb jij wel al ontsluiting dat ze stiekem wou strippen ? Xx
 
Je moet idd ontsluiting hebben, volgens mij 2cm... De meeste vk doen het trouwens pas bij 41 weken, dan is t het meest effectief. Bij mij hebben ze maandag wel gestript, had 2 cm. Was niet echt prettig, maar omdat ik er zo doorheen zit, had ze het aangeboden. Ik was toen 39+6.... Tot nu toe nog geen duidelijk begin van de bevalling :-(

Eerder wilde ze het bij mij ook niet doen, omdat er dan alleen maar kans is op valse weeën en dat het niet doorzet en dat is ook niets....

Succes verder, gaat vast goedkomen
 
Ja daarom hebben we het ook uitgesteld.
Moet er niet aandenken om dagen harde buiken tw hebben en het dan ineens voor niks blijkt. Maar dinsdag weer kijken. Begint nu wel iets meer te rommelen in de buik dus we houden de spanning erin hihi.
 
Terug
Bovenaan