Net weer terug!

Hey meiden!

Ben net terug van het ziekenhuis. De echo zag er goed uit, in totaal 14 follikels gespot waarvan er 2 deze ronde mee gaan doen.
Ook het prikken ging van een leien dakje. Nu maar kijken of dat morgen ook zo makkelijk gaat als vandaag!
Daarna nog even bloedprikken en hier zit ik zit alweer. ik moest rekening houden met grote drukte bij het bloedprikken, dat schijnt op vrijdag erg druk te zijn! Had dus de hel dag vervanging geregeld, maar ben nu al klaar! Mooi, even lekker een dagje niets in deze drukke tijd.

Straks lekker in huis aan de slag, hoeft dat dit weekend niet meer!

Liefs Daisy

Wat fijn!!! Je zit in een goed 'flow' ;) Als dat allemaal zo doorgaat.... Hoop 't voor je, meis! We wachten al zo lang. Geniet van je vrije dagje vandaag! Liefs xx

Oeeeh die taart klinkt lekker zeg!!
Maar mooi dat alles zo goed verlopen is en het er allemaal goed uit ziet! Dat geeft de burger moed!
!

Succes meiss! Geniet van je weekend!!

Liefsss!!

Lieve Daycey,

Wat fijn om te lezen allemaal. Ik hoop zó dat het allemaal snel een prachtig positief resultaat oplevert! Ik blijf voor je duimen meis.

En... ik ben sinds vorige week dinsdag, 22 november, mama van Jasmijn geworden. Uiteindelijk is ze met een keizersnede ter wereld gekomen.
Helaas gaat nog lang niet alles van een leien dakje, want de stand van haar kaakje is niet goed, waardoor ademhalen en drinken lastig is. Het kan zijn dat dit op zichzelf staat, maar het kan ook zijn dat er een bepaald syndroom achter schuilgaat. Daarnaast heeft ze een lage spierspanning.
Dit betekent dat ze helaas weken in het ziekenhuis moet liggen! We zitten dus in een heftige tijd. Ik lig nu zelf nog in het ziekenhuis, maar moet morgen naar huis. Dan wordt het dus heen en weer pendelen en mijn meisje hier laten.

Gelukkig zijn we naast alle zorgen wel vooral aan het genieten, want het is een heerlijk en prachtig meisje. Elke dag leert ze weer iets bij en ze is vreselijk tevreden. Ik ben echt smoorverliefd!

Dus lieve Daycey, ik hoop dat jij dit over een maand of 9 ook mee zult maken (natuurlijk niet de ziekenhuisperikelen die wij nu hebben), want het is echt de allermooiste ervaring die je maar kunt bedenken!

Heel veel succes en geluk en ik blijf je gewoon volgen!

Dikke knuffel, Marieke

Terug
Bovenaan