net zo snel zwanger als je mama

A

Anoniem

Guest
ik vraag mij wel eens af, ik lijk best wel op mijn moeder. en mijn eerste zwangerschap liep bijna het zelfde als bij mijn moeder. nu zijn we bezig voor een tweede en zitten in ronde 2. maar is het zo dat je zwangerschappen op die van je moeder kunnen lijken want mijn moeder was bij de eertse net als ik gelijk zwanger en bij de tweede heeft het een jaar geduurd en kreeg ze een miskraam. nou dan heb ik nog wel even tegaan. heeft iemand hier ervaring mee, lijken jullie zwangerschappen op die van je moeder en duurt het net zolang als bij je moeder voordat je zwanger bent.

Hoi Toet.
Ze zeggen het wel he? althans ik heb het wel eens gehoord. Echter, mijn moeder was van beide kinderen snel zwanger. Mijn 1e 2 zwangerschappen waren binnen 2 keer raak.   We zijn nu weer bezig zwanger te raken en dat duurt nu al ruim een half jaar. Zwanger raken hangt van zoveel factoren af. Dus ik zou die vergelijking zeker niet willen trekken.
Hoop voor jou dat je niet net als je moeder zo langhoeft te wachten.
Succes!

Hoi,
Nou ik hoop niet dat wat betreft zwangerschappen ik op mijn moeder lijk, ze heeft er 1 jaar over gedaan om zwanger van mij te worden, ik ga nu voor ronde 6 dus heb dan nog wel even te gaan. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord dat je zwangerschap net zo verloopt als die van je moeder.....
Liefs Rene

He Toet,

Gelukkig mag je stelling ook onderuit halen! (hihi). Mijn moeder is voor mij bijna 10 jaar bezig geweest en ik  raakte zwanger in ronde 3.
Ik moet echter wel zeggen  dat ik net als mijn moeder geen ontsluitings weeen heb gehad.  Is ook heel apart, maar geloof niet dat dit echt erfelijk is hoor!

Nou veel succes, hoop dat het snel raak is!

groetjes,
mama2004

hey,

ik geloof daar ook niet zo in mijn moeder was bij ons allemaal heel snel zwanger
ik ben al 2 jaar van de pil af en ook nog steeds niet zwanger
maar sinds een aantal maanden erg actief bezig
groetjes ineke

gelukkig maar dat wilde ik ook alleen maar horen dat het niet erfelijk ofzo is.

Terug
Bovenaan