net zwanger en dan op vakantie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..
Ook ik heb nog maar net een test gedaan..Was 4 dagen over tijd..

Wij zijn al 7 jaar bezig..en hebben de medische molen hopelijk nu achter de rug.
Vorig jaar hebben wij onze 4e IVF poging gedaan en was gelukt, maar helaas duurde de zwangerschap niet langer dan 6 weken.
En nu ben ik spontaan zwanger..kan het nog steeds niet geloven. Ben nog aardig voorzichtig en heb het pas echt in de gaten als we een hartje horen.

Maar nu de vraag?
Wij gaan dinsdag op vakantie, daar eet je natuurlijk niet altijd gezond en anders.
Wat doen jullie, nemen jullie bijv. vitamini mee of speciale supplementen voor zwangere?

Liefs Leeuwtje

hoi, gefeliciteerd!!! wat heerlijk!
ik ben naar een arabisch land geweest toen ik net 7 weken zwanger was. ik heb gewoon m'n normale vitaminen (foliumzuur en later dagravit voor zwangeren) geslikt. verder alleen eten in restaurants gegeten, dus niet zomaar iets van een tentje op straat. en ik heb geen water uit de kraan gedronken. en ook daar kenden ze zwangeren en kon ik m'n vlees gewoon doorbakken krijgen. waar ga je naartoe? af en toe een keertje ongezond eten kan heus geen kwaad hoor! eet je toch lekker wat extra fruit overdag?

succes en fijne vakantie! sabine

Gefeliciteerd met dit toch wel grote wonder!!!
En die vitamines.... ik slik nog steeds zo'n vitamine preparaat voor zwangeren (femnatal van davitamon) dan heb je in de eerste maanden ook direct het foliumzuur te pakken!

En verder gewoon genieten van je vakantie! Als jij die periode wat minder 'netjes' eet zal je kleine daar niks aan overhouden. Zou wel de straatstandjes vermijden waar eten verkocht wordt.... is toch vaak minder goed gekoeld etc etc.

Nogmaals gefeliciteerd.

groetjes,
Marije

hoi meid,

Een dikke PROFICIAT met je zwangschap !! GEWELDIG !!!!
Na 7 jaar , amai seg... Dat hoor ik de laatste tijd wel vaker, van de moment dat koppels iets hebbe van hier stopt het, worden ze spontaan toch zwanger.
Super gewoon!!!

GENIETEN van je vakantie!
En ik zou zoals hier al gezegd is, je vitaminen nemen, maar voor de rest gewoon lekker eten op vakantie. En idd straattentjes vermijden!

liefs,
van ons

LEEUWTJE!!! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje!!! Wauw zeg!
Geniet lekker met z'n 2 tjes van dit ongelovelijke nieuws!

Ga lekker genietn op vakantie zou ik zeggen, idd foliumzuur slikken en verder lekker gezond eten. Net als anders, en geen drank, filet american enz enz enz ...maar dat zal je allemaal wel weten.

Lekker op die roze wolk zweven! wanneer mag je voor echo??

Spannend en genieten! Veel plezier op vakantie

Gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws!!!
Lekker op vakantie gaan!!! Vitamine voor zwangere vrouwen mee. Water uit een flesje drinken, uitkijken met ongewassen fruit en salades en niet goed gebakken vlees. Verder gewoon heel lekker genieten!!!!!
Niets zo goed als lekker ontspannen. Grote kans dat je toch niet zoveel wil eten ivm misselijkheid!!!!!

Oja, geen gewone multivitamines slikken, daar zit o.a. teveel vitamine A in.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Wat een wonder! Gewoon spontaan zwanger geraakt nadat je al in de medische molen hebt gezeten! Geniet er maar lekker van!

Ik slik qua vitamines Dagravit-mama en baby, die kun je gewoon door blijven slikken
de hele zwangerschap en daar zit ook alles in!
Ik weet niet waar je heengaat, maar pas ook op met ijskraampjes op straat waar ze schepijs verkopen! Liever gewoon ijsje uit vriezer dan schepijs als je het niet vertrouwd!
Verder gewoon genieten!
Fijne vakantie

liefs Danielle

Terug
Bovenaan