<p>Hi,</p><p>Afgelopen zondag heb ik een test gedaan en deze was positief. We waren nu ongeveer een half jaar bezig over kinderen (ik heb epilepsie), dus moest een en andere geregeld worden bij de Neuroloog. Na 1x proberen meteen zwanger dus we mogen absoluut niet klagen. Ik kon niet wachten om een positieve test in handen te hebben en zwanger te mogen zijn van ons eerste wondertje. Echter, en ik vind het echt zo erg om te zeggen. Maar sinds afgelopen zaterdag al ben ik al zo ontzettend neerslachtig en voel ik me totaal niet gelukkig. Ik weet dat dit de hormonen zijn want ik heb ook last gehad van PMS, maar ben er zo verdrietig door. Mijn vriend weet dat ik me zo down voel maar ik durf er niet teveel over te zeggen tegen hem. Ik kan momenteel gewoon niet blij zijn. Ik vind het echt verschrikkelijk want het is toch het mooiste wat er is. Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben? En zijn er vrouwen waar na een tijdje die neerslachtige gevoelens verdwenen? Ik ben momenteel echt een beetje radeloos. </p><div class="message-list__info" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; width: calc(100% - 30px);"><p class="message-list__message" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; width: 311px; float: left;"> </p></div>