Net zwanger en erge koopzin

hoi iedereen,

ik wou even vragen of anderen ook hier last van hebben.
sinds ik weet dat ik zwanger ben (ben nu 6 weken) voor de eerste keer.
heb ik zo zin om van alles te kopen voor de baby en lekker te shoppen.
mijn vriend word er gek van :p
gr.

hahahah... ja hoor! Alleen is het idd beter om ff te wachten.. Vergeet niet dat je straks in je verlof ook nog 6 weken heb en thuis zit. Dat vind ik namelijk de leukste tijd om alles te gaan inrichten.

Ik kan zelf hier niet veel kopen omdat ik nog alles van mijn zoon heb. Maar omdat ik dit keer een wiegje heb moet ik daarvoor wel spullen hebben, die nu (ben 12 weken) al wel gedeeltelijk in huis heb... *oeps*

Maar verder is het wel goed om de kst over de 9 maanden te spreiden hoor, zodat je niet op een moment echt veel geld uit moet geven. Het is allemaal best prijzig.. en je moet vanalles hebben... Zo is het verstandig om een stuk of 4 onderlakens te hebben voor het bedje enz...

Iig veel shop plezier! Vind het zelf erg leuk om te doen... sta regelmatig te kijken, gelukkig heb ik best een goede zelfbeheersing en koop dan toch niks.

Oh en nog gefeliciteerd!

Hahaha, ja héél herkenbaar!!
Bij mijn eerste zwangerschap ook gehad! Natuurlijk eerst een rompertje, zwagnerschapsdagboek en boekje: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt voor mijn man (aanrader trouwens!), dit was zelfs op de dag van de test als ik 't me goed herrinner!)

Daarna bleef ik elke keer dingetjes kopen, en is idd mooi om over de 9 maanden te spreiden. Als je 't echt heel leuk vind moet je ook lekker alle babywinkels af gaan om te kijken naar wagen, tas, meubeltjes, lakentjes enz. enz. en daarna pas gaan kiezen wat 't gaat worden (ondertussen natuurlijk elke keer wat kleins kopen, haha) Tip: doe 't met je moeder/zus/vriendin die 't ook leuk vind en ga pas als je wat wilt beslissen met je vriend, anders worden ze gek, haha)

Shopze! En geniet ervan!

Groetjes

Ja!!!
Errug koopziek wordt je ervan!
Ik heb een dag nadat we ontdekten dat ik zwanger was ook het boek van kluun voor manlief gekocht.
Verder ben ik pas dingetjes gaan kopen, nadat we met 9 weken de echo hadden gehad.
Het liefst koop ik elke dag iets.
Ik heb weken gehad dat ik elke week kleertjes kocht,maar ik kan mezelf nu redelijk inhouden!
(gewoon ogen dicht en stom doorlopen langs al die babyzaken en de hema!)

Álles is even leuk en schattig en zogenaamd heeft je kindje álles nodig...
Zonde van het geld!
Af en toe wat kopen dan blijft t leuk!

Maar koopgierig blijf je wel!!

Ja haha
Dat hebben wij ook wel. Ook mijn omgeving (schoonmoeder vooral) is er koopziek van geworden. Ik heb nu echt veel leuke spulletjes.
Hij is al bijna verwend voordat hij geboren is haha.
Ik heb het inderdaad ook wel een beetje verdeeld over de hele zwangerschap.
Zou niet wachten tot je verlof hebt, want vaak ben je dan niet echt fit meer.
Ik ben nu 38 weken en zit vooral met de laptop op de bank, heb hele dikke zere voeten als ik tijdje loop of sta.
En de baby kan ook onverwacht eerder komen, dan wil je wel ales klaar hebben natuurlijk.

Groetjes en succes

Terug
Bovenaan