Net zwanger en haast geen klachten

Hallo Allemaal,

Ik ben vandaag 5 wk en 1 dag.
In het begin heb ik wat ongi krampjes gehad en wat pijnlijke borsten.
De ongi krampjes zijn nu over. Ja heel soms voel ik nog wel wat en de borrelende darmen zijn ook haast weg. Ook de pijnlijke brosten zijn nu alleen nog wta gevoelig.
Last van moeheid heb ik haast niet en misselijk ben ik ook niet. Dus de klachtjes die ik had die zijn nu minder geworden.
Moet ik me druk maken of is het heel normaal en komen de echte klachten pas later.

Liefs van een onzekere muts

Hey hey,

Heerlijk toch geen klachten ik heb alleen maar klachten......bij mij begonnen de klachten met 7 weken heeeel erg misselijk ik heb nu een te lage bloeddruk en nu al bandenpijn (dit is mijn 2e zwangerschap)wees blij meid dat je nog nergens last van hebt.
Heerlijk genieten.

Liefs Zonnetje
8wk en 2 dag.

Ja hoor, is helemaal normaal. Ik had het bij alle drie de keren dat het pas met 6 weken begon te spoken in mijn lijf. Ondanks dat ik toch ook wel voelde dat ik zwanger was, maar ook heel vaak eigenljik niet.

Misschien verlang je straks nog terug naar deze weekjes.

Hee muts

Grapje lieverd hoor. Ik denk dat ook de hele tijd. Ik bedenk me dan gelijk maar, dat als het niet goed gaat, dat je er toch niks aan kon doen. Dus zolang ik geen krampen heb en geen bloed zie, ga ik er maar vanuit dat het goed zit. Hier ook bijna geen klachten en zou wel heel raar zijn dat het dan bij beide niet goed zou zitten. En daarbij is de kans dat het goed zit natuurlijk veel groter dan dat het fout zit.

Liefs Elleste

(Ik duimde al voor je toen aan het wachten was op je nod, ik wil ook wel voor je duimen dat je snel allerlei klachten krijgt hoor hihi)

hey meis,
hahahaha nee je hoeft niet te duimen hoor maar je hoort zo vaak mensen zeggen dat ze zich echt zwanger voelen en dat heb ik niet.
Maar net wat je zegt de kans is groter dat het goed blijft gaan.
Heb jij nog wel ongi krampen =

Zonnetje
ik zal ervangeneiten en bedankt voor de snelle reactie.

Swiepie
jij ook bedankt en ja misschien verlang ik straks idd terug naar deze tij hahaha

Hoi onzekere muts!!!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik tot een week of 7-8 helemaal geen klachten en die is perfekt verlopen.Nu ben ik 6 weken 5 dagen zwanger van de tweede en heb al sinds twee weken last van moeheid en misselijkheid .maak je niet ongerust,maar wees blij dat het tot nu toe zo rustig verloopt,er is nog tijd genoeg om van van alles last te krijgen.Ik verheug me erg op het tweede trimester,in de hoop dat ik dan minder moe en niet meer misselijk zal zijn!!
Groetjes
Liza

Hey!

Ik denk dat je heel gezegend mag zijn, zonder klachten! Geniet daar van. Zoals ik hier de reacties lees, kan het ook nog wel later komen, bij kwam het in ieder geval bij de 6e week. bij de vorige zwangerschap ook, trouwens.

Geniet van je zorgeloze zwangerschap!

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan