Net zwanger en kennismaking

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik kom van het zwanger worden forum naar hier omdat we maandag te weten zijn gekomen dat we zwanger zijn. Eventjes voorstellen: ik ben Alysse, 24 jaar en sinds begin juni waren we aan het proberen om zwanger te geraken.
Ik zit in m'n vijfde week dus het is nog heel pril en de angst dat er iets mis zou gaan is dan ook wel groot. Maar ik probeer er toch een beetje van te genieten. Volgende week ga ik pas naar de dokter dus dat is nog eventjes afwachten.
Ik ben er zeker van dat het hier even gezellig is als het forum van zwanger worden!
Heel veel liefs!
Bisous!!
Alysse

Van harte gefeliciteerd. Probeer er gewoon toch maar van te genieten hoor.
En welkom op dit forum.
Groetjes V.

Hartelijk gefeliciteerd met je zwagerschap, het lijkt nu nog heel erg lang 9 maanden maar geloof me ze vliegen voorbij. Natuurlijk zit je nu in een heel spannende periode maar het zal vast wel goed komen.
veel succes.
Groetjes Linda

Hallo allemaal! Ik zal mezelf ook even voorstellen.Ik ben Cynthia,ik ben 32 jaar en momenteel zwanger van mijn eerste kindje.Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en als alles goed gaat zal ik zo rond eind maart bevallen.Ik heb (nog) geen last van kwaaltjes en ben ook niet misselijk.Wel af en toe een beetje buikpijn rechtsonderin,maar dit schijnt normaal te zijn.Ik zal regelmatig hier te vinden zijn,want ben erg nieuwsgierig naar alle ervaringen,groetjes van Cynthia.

Van harte gefeliciteerd en geniet er zeker van. Het gaat vaker goed dan fout. Een hele fijne zwangerschap gewenst.

Groetjes,

Petra

Terug
Bovenaan