Net zwanger, en nix kunnen eten!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

het onderwerp zegt het al... Vorige week donderdag hebben wij een positieve test in handen gehad  We zijn echt harstikke blij met ons aankomend 2e wondertje!!
Maar ik ken nix eten... Heb helemaal geen honger, en als ik honger heb, ben ik misselijk
Ik heb vanmorgen van "ellende"  een sinaasappel op, maar het ging er echt moeilijk in!!
Ik wil graag zwangerschapsvitamine's gaan halen, maar daar is het "probleem" tuurlijk niet mee opgelost.
Hebben meerdere meiden hier last van??
En wat doen jullie eraan??

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik kan zelf al 24 weken niet eten en ik kan alleen water en slappe thee verdragen. Ik slik ook zwangerschaps vitaminen en medicijnen tegen het braken en maagzuur. Helaas voor mij zal het waarschijnlijk negen maanden zo blijven. Toch geniet ik wel volop van ons wonder dat in me leeft. Ik probeer als ik echt zin heb om te eten ook te eten, maar dat lukt niet altijd. in het begin voelde ik me heel schuldig, maar de gynaecoloog helpt me waar hij kan. Je kunt er helaas niets aan doen, maar ik hoop voor jou dat het over drie maanden over is en dat je lekker kunt genieten van al het eten.

Heel veel plezier met je zwangerschap en probeer ondanks alles toch te genieten.

Groetjes Snoopy

hoi
ik ben 16 weken zoooooooooo misselijk geweest dat ik met 10 weken emersafan kreeg via de huisarts en dat hielp wel wat had nog steeds geen trek maar kon wel wat meer verdragen
dus als jij denkt het kan zo niet ga naar de huisarts en vraag hierom
groetjes sandra

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties!!
Ik zal het nog ff aankijken. Soms heb ik honger, en wil ik eten, maar als ik dan 1 hap heb genomen is mn eetlust weer zoals ie vantevoren was... Nix dus.
Toch probeer ik mezelf te dwingen wat te eten.
Mijn verloofde heeft daarnet voor mij Gravitamon gehaald, die had ik met mijn 1e zwangerschap ook. Maar toen had ik helemaal geen last van niet kunnen eten... Alleen dat ik de geur niet kon verdragen, maar dat was maar 2 á 3 weekjes.
Zo zie je maar dat niet iedere zwangerschap hetzelfde is.

Nogmaals, bedankt meiden!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan