net zwanger en nu al een vraag

A

Anoniem

Guest
hi meiden,
ik heb net vanochtend een postieve test gehad en weet dus net dat ik zwanger ben. het was voor mij een hele verassing dat ik zwanger ben heb namelijk nergens last van geen echte kwaaltjes enzo. ben er natuurlijk wel heeeeeeeeeel erg blij mee. maar mag ik nog een weekje wachten en dan nog een keer testen voor de zekerheid en dan pas naar de dokter?
mijn vraag is dus wanneer moet ik hier me naar de dokter kan ik daar nog een weekje me wachten of moet dat zo snel mogelijk?
 groetjes nimfje

ik heb meteen de volgende dag na mijn test de dokter gebeld en ben die week ook langs gegaan.

de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat als er staat dat je zwanger bent, je ook echt zwanger bent!

ik ging naar de dokter, en zij heeft mij meteen opgegeven voor een uitgebreid bloedonderzoek. verder moest ik rond de 8 weken terug komen, toen doorverwezen naar de verloskundige met de uitslag van het bloedonderzoek. Volgende week (ben dan 10 weken) dan ga ik naar de verloskundige.

(heb ondertussen al wel een ego en wat onderzoek in het ziekenhuis gehad maar dat hoort eigenlijk niet, kwam bij mij door bloedingen, gelukkig is alles nog goed)

Ik heb  bij mijn eerste meteen naar de dr gebeld en die zei: wacht nog maar een weekje af, ben je dan (nog) zwanger, maak dan maar een afspraak via mijn assistente.
Dus vlgs mij kun je nog rustig een weekje wachten (als je tenminste niet inmiddels al een week overtijd ofzo bent.)

Gefeliciteerd en geniet ervan.

Ten eerste; van harte!

Toen ik 2 weken over tijd was heb ik getest (6 weken zwanger), en daarna de huisarts gebeld.

Ik kreeg toen het nummer van de verloskundigenpraktijk, welke ik vervolgens gebeld heb.
Ik heb toen een intake afspraak gemaakt toen ik ong. 10 weken zwanger was, met 11 weken had ik de eerste echo.

Ik vind het raar dat ze zeggen; bel volgende week maar terug als je nog zwanger bent.
Je bent zwanger, of je bent het niet. Toch?

Succes verder.
Sannes
mv Mila 19-2-06

hoi allemaal en bedankt voor jullie reacties.
ik denk dat ik maandag maar even bel naar de ha voor een afspraak.
ik vind het ook erg raar dat  ze tegen je hebben  zegt dat je   volgende week maar terug moest bellen als je nog zwanger bent. dat vind ik niet gepast en kan een geweldige dag best een beetje verpesten lijkt me.
ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat er maar mooie wondertjes geboren mogen worden.
groetjes nimfje

hoi nimfje,

ik heb ook vanochtend positief getest.
ik heb vanmiddag de huisarts gebeld, maar hoefde niet langs te komen.
ik mag als ik 7 weken ben een afspraak bij de verloskundige maken.
je kunt dus gewoon rustig de tijd nemen.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan