Net zwanger en ontzettend misselijk

<p>Beste iedereen,</p><p>Vanochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan en zoals verwacht ben ik in verwachting. </p><p>Ik ben nu een week overtijd, maar ben al enige dagen erg misselijk. Het lijkt ook met de dag erger te worden. </p><p>Bij mij is het met vlagen door eigenlijk de hele dag. Zeker wanneer ik bepaald voedsel onder mijn neus heb staan.</p><p>Wat kan ik hier het beste tegen doen?</p><p>Alvast bedankt!</p>

Ademhalen door je mond helpt af en toe. En heel raar misschien maar ik word zo nu en dan blij van boullion. Ook draag ik soms een snuffel doekje bij me.... met wél een dragelijke geur. 

Sterkte! Ik weet hoe vervelend het is... Bij mn eerste werkte continu eten heel goed. Deze zwangerschap hielp dat niet. Er aan toegeven, rustig aan doen, eten waar je zin in hebt (ook al is het ongezond, gezond komt later wel weer). Heb uiteindelijk de huisarts om emesafene gevraagd, maar dat hielp bij mij helaas niet. Maar is zeker het proberen waard! 

Ik ben eerste 4 maanden ook vreselijk misselijk geweest. Heel eerlijk? Bij mij hielp weinig. Moest wel 10x per dag spugen, op slechte dagen nog vaker. Sorry, niet heel bemoedigend. ? Kreeg idd ook Emesafene van huisarts. Dat hielp wel wat. Algemene tips zijn wel: ontbijten op bed, kleine maaltijden, ervoor zorgen dat je maag niet helemaal leeg raakt, gemberthee drinken. 
Sterkte, het gaat over! Echt waar. 

Er heerst ook buikgriep.. Heel suf, maar ik ben 1,5 week echt ziek geweest, waarvan een dag of 5 super misselijk met spugen en amper op mijn benen kunnen staan. Deze week nog steeds wel misselijk, maar met regelmatig eten ect. prima te handelen. Vriend lief is echter 3 dagen flink ziek geweest; met buikgriep! Terugkijkend heb ik daar waarschijnlijk ook last van gehad.

Kwalen voor lief nemen. Dat heb ik geleerd van mijn mk. Het zijn tekenen dat je lichaam werkt en zwanger is. Koester dat 
Verder verschilt het per persoon. Bij mij hielp het de ene week te eten en de andere week juist niet. Gember word ook aangeraden al zijn er ook onderzoeken die het juist zeer afraden. Aan jou of je dat wilt riskeren. Ik zou gewoon lekker rustig aan doen. Misschien valt het al snel weer mee 

Terug
Bovenaan