Net zwanger en onzeker door symptomen

<p>een week geleden testte ik positief voor m'n 2de kindje. Super leuk, een droom die uitkomt. Maar een dag later testte ik ook positief op Corona... wat een stress. Nu een week later lijkt het of ik bijna geen symptomen meer voel, test loopt wel op. Ik was vergeten hoe onzeker dat zwanger zijn maakt...</p>

Ik heb ook totaal geen symtomen. Wel een zwakkere immuunsysteem maar dat is normaal. Alleen wel irritant als je peuter continu verkouden terug komt van school. Ben nu 17 weken en ben blij dat ik der goed kan voelen inmiddels. Vondt de.eerste maanden echt eng omdat ik nergens last van had.

Heb ook met kerst flinke griep.gehad en vorige week nog.corona dus maak je daar maar niet druk om

Dit is mijn 3e zwangerschap maar voor mijn gevoel de meest onzekere in het begin.

Zo vroeg had ik ook geen symptomen. Die kwamen later wel. Maar symptomen zeggen zo weinig. Als je ze hebt kan het ook mis gaan hoor. 
Ik vond de tweede weer net zo spannend! Ik kreeg 2 dagen na de positieve test bruine afscheiding. Ik zat echt in zak en as over dat het alweer mis ging (heb 3 van die vroege miskramen gehad). Heb echt wel zitten huilen. Maar na 3 dagen stopte het en de testen liepen op. Rond 7 weken kotsmisselijk. En een goede echo! 
Hopelijk loopt het ook voor jou zo! Nou ja minus de misselijkheid dan haha

Terug
Bovenaan