net zwanger en onzeker

Afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan en we krijgen ons tweede kindje, waar we lang op moeten hebben wachten.
Dinsdag ben ik naar de verloskungdige geweest omdat ik niet wist hoever we waren, blijk ik pas 5 weken zwanger te zijn. Ze kon niet zoveel zien dus nou moet ik rond 10 weken weer terug komen, ik ben alleen zo angstig dat het mis kan gaan. Ik ben er zoveel mee bezig wie herkent zich hierin.
 
ik ben ongepland zwanger geraakt en kwam er ook al in de vijfde week achter. ik heb besloten om het kindje te houden en het is ook zeker zeer gewenst. ik ben nu vijftien weken zwanger, mar de weken tot de twaalfde week vond ik ook erg angstig. ik was ook bang da thet mis zou gaan, maar ik dacht dan ook waarom zou het mis gaan? ik deed geen rare dingen, ben gezond, en het is dus allemaal gelukkig goed gegaan. Ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed gaat. ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was, want je moet er juist van genieten. 10 % van alle zwangerschappen eindigen in een miskraam en dat is natuurlijk heel weinig. dit percentage geldt ook nog voor de weken tot de twaalfde week!! geniet ervan in ieder geval!! het is het waard!
groetjes
 
De angst kan helaas niemand wegnemen, dat is een kwestie van tijd. Probeer afleiding te zoeken en bedenk dat de kans dat het goed gaat groter is dan dat het mis gaat! Ik heb 2 gezonde kinderen en ben zwanger van de derde. Na mijn eerste heb ik een miskraam gehad wat 9 van de 10 keer betekent dat er iets niet goed is met het kindje, de natuur grijpt dan zeg maar in. Doordat dat gebeurd is ben ik wel angstiger, maar sta ik ook met beide beentjes op de grond. Het is en blijft een wonder!
Succes, maak jezelf niet gek, positief zijn!
 
Terug
Bovenaan