Net zwanger en op kamp!

<p>Help! Ik ben net 8 weken zwanger en moet volgende week 3 dagen op kamp met mijn vmbo-klas. Ik voel me niet best; zwaarverkouden, moe, misselijk. Dat heb ik tot nu toe verborgen weten te houden maar hoe ga ik dat straks doen? Ik wil mijn collega's eigenlijk niks vertellen aangezien nog niemand ervan op de hoogte is. Ik zie zo op tegen de lange dagen vol actieve dingen en nachten.....wie heeft tips?!</p>

Gewoon tegen je collega's zeggen dat je tegen een griepje aan zit maar het wel. Wil proberen? Heb je iniedergeval een reden waarom je rustiger aan wil doen en wat moe bent.. Is dat een idee? 

Ik ben nu 23 weken zwanger en ben in juni met mijn groep 8 op kamp geweest. Ik was ook veel misselijk enz. Was toen een week of 9...
Heb het alleen aan de collega's verteld (2) die ook mee gingen op kamp. Voor andere collega's gewoon nog geheim gehouden. Vond dat die collega's het wel moesten weten, juist ook ivm met alle fysieke spellen. En wij drinken s avonds meestal een wijntje als begeleiding, dus dat was ze echt wel opgevallen 

Ik zou denk ik ook een collega in vertrouwen nemen. Mocht er dan iets zijn, moet je overgeven of heb je moeite met geur van eten dat heb je een vangnet. 
Vmbo leerlingen kunnen denk ik best scherp zijn, dus ook als zij een opmerking plaatsen kan iemand die je bijvalt prettig zijn. 
Succes en veel plezier alvast! 

Dit had mijn bericht kunnen ziJN vorig jaar. Ik was toen ook 8 weken en 3 dagen op kamp. Ik heb het toen niet verteld maar idd zoals hierboven al getipt werd gezegd dat ik grieperig was. Heb smiddags even een dutje gedaan en kon gelukkig de ochtendmisselijkheid verbergen. Ik vond het wel zwaar de lange avonden maar heb het weekend goed bijgetankt. Maar als je het niet denkt te trekken zou ik toch een collega in vertrouwen nemen dan kan er rekening mee gehouden worden. Achteraf had ik dat ook beter kunnen doen want zat wel aan mn grens.

Wat toevallig @Kindersurprise.....het vervelende is dat ik er nu ook echt griep bij heb gekregen, hoe is het mogelijk....hopelijk morgen als ik weg ga wat beter. Hoe lang waren jullie weg??

Terug
Bovenaan