net zwanger en op vakantie

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben angela en ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje dus het is allemaal super leuk en spannend .
ik voel me echt super goed heb bijna nergens last van alleen een beetje gerommel in me buik.
alleen ik en mijn vriend hadden al een vakantie geboekt wij gaan over 3 weken naar egypte voor 2 weken.
mijn verloskundige zij dat dat geen probleem is omdat ik mijn inentingen allemaal gehad heb maar toch maak ik me een beetje zorgen omdat ik nog maar zo kort zwanger ben ik ben toch een beetje bang dat er daar iets fout gaat.
zijn er misschien mensen die ook zwanger op vakantie gaan en die ook zo kort zwanger zijn hoop met jullie ervaring te delen en hoe jullie daar tegenaan kijken
liefs angela

Hoi Angela,

Ik zag dat je ook al op mijn berichtje had gereageerd met hetzelfde onderwerp...
Grappig om te lezen dat mensen met dezelfde gedachtes lopen.
Ik vind het nog steeds super spannend om op vakantie te gaan maar we gaan lekker genieten met z'n tweetjes (laatste keer).
Al hebben we best wel een drukke vakantie....we gaan eilandhoppen op de Azoren.....
Ik heb besloten net voor mijn vakantie met 10 weken een echo te doen, hier heb ik wel even over getwijfeld. Maar als alles goed is ga je toch ook wat rustiger op vakantie.

Wanneer gaan jullie??Wij vertrekken11 juli. Duurt nu niet lang meer.

Groetjes Linda

Hoi Angela,

Wat grappig ik ben ook 6 weken zwanger en ik had ook precies hetzelfde. Wij zouden eigenlijk met de auto weg gaan, maar zouden dan ca. 13 uur moeten rijden, daar zag ik wel tegenop, omdat ik niet wist hoe ik me met 7 weken zou voelen (misselijk of niet etc.), dus hebben we besloten toch maar het vliegtuig te pakken naar Griekenland.

Ik laat het maar over me heen komen, we vliegen wel 's nachts dus ik zal wel gebroken zijn (ben al zo moe steeds en ook misselijk helaas), maar we gaan daar lekker genieten en relaxen.
Ik hoop idd. ook maar dat alles goed blijft gaan. Maar inderdaad het is als het goed is de laatste vakantie met zijn tweeën , dus daar moeten we nog even van genieten...

Een hele fijne vakantie (wanneer ga je??)

Groetjes Jelka

Terug
Bovenaan