Net zwanger, en zo'n buikpijn

Hallo hallo....
Ik ben jeany en net een halve week zwanger.
Ik heb alleen zo'n buikpijn, wie herkent dit? Zeurende pijn in onderbuik, menstruatie-achtig en mn darmen zijn helemaal overstuur. Ben de hele dag bang dat het kind eruit kukelt, ga wel 20 x per dag naar de wc.
Wie herkent dit?
Groetjes Jeany
 
Die krampen zijn een veel voorkomende klacht. Je baarmoeder moet even wennen. het is niet iets om je bezorgd over te maken hoor. Alleen als je gaat bloeden, dan is het een slecht teken.
Die darmen kunnen helemaal van slag zijn, ik had de eerste 3 maanden gewoon bijna diarree en daarna gigaverstopping.
Je kindje zit veilig opgeborgen en ingenesteld hoor. Je hoeft niet bang te zijn met toiletgang, het kan er niet zomaar uitkomen.

Probeer er van te genieten!
 
Hoi ik ben 7+4 weken zwanger en heb ook heel veel buikpijn wat voelt als menstruatie.. en wij hebben toch echt een kloppend hartje gezien! Ik denk dat je je daar niet zo een zorgen om moet maken.. en ja de darmen die zijn gewoon van slag..
 
hey, hier ook veel buikpijn met name s'nachts dan word ik kotsmisselijk wakker en heb heel erge krampen...
Het hoort erbij te horen dus heel normaal!
 
Hahaha wat een goeie berichten allemaal.. Heb wel een keer heel iets bloedverlies gehad... Maar dat is weg, ik gebruik ook bloedverdunners, dus is de kans iets groter. Bij mijn andere kids had ik ook buikpijn hoor. Maar niet zo extreem als nu. Ik heb nu ook steeds pijn in mijn liezen. Maar in ieder geval gaat het vandaag beter als gisteren. Ik doe gewoon rustig aan... Groetjes Jeany
 
Ik heb ook zo'n buikkrampen echte menstruatie klachten maar ook last van mijn darmen. Voelde me dit weekend even heel onzeker maar na wat rond snuffelen op internet zag ik idd dat het erbij hoort. Mijn buik is ook al helemaal dik. Voornamelijk mijn darmen maar het lijkt echt al op een buikje haha.
 
Terug
Bovenaan