net zwanger maar erg onzeker

hoi
gisteren had ik een positeive test, joepie..
maar tegelijke tijd ben ik ook erg bang..
ik heb al twee geweldige zoons dus nu heb ik zo iets van'het kan toch niet zo goed blijven gaan
ïk probeer wel te genieten want dit is waarschijnlijke mijn laaste zwangerschap,
ik hoop dat ik niet de enige ben die zo onzeker is..
milenne ongeveer 6 weken

He milenne,

gefeliciteerd!
Klinkt allemaal erg bekend. Ik ben nu 6+4 weken zwanger van de derde en heb al twee zoontjes van 3 en 1,5. Ook ik vraag me af of dit wel goed kan gaan, is allemaal wel erg luxe: twee gezonde zoontjes en meteen weer zwanger van de derde.
Van de andere kant maak ik me veel minder zorgen en denk ik het zal deze keer ook vast wel goed gaan. Sinds 5 dagen heel misselijk dus dat lijkt me wel een goed teken haha. Volgende week heb ik al een echo omdat ik steeds buikpijn heb/had. Is wel wat minder geworden maar de afspraak staat al dus ik ga wel even.

Hoe oud zijn jou zoontjes en heb jij al kwaaltjes?

groetjes babymama

he babymama,
mijn zoontjes zijn 3 en 8 maanden.
ik ben blij dat ik niet de enige ben..
ik zal volgende week ook eens gaan bellen want ik weet niet precies hoe ver ik ben. het was gelijk de eerste keer raak, bij mijn tweede zoontje had ik een korte cyclus..
ik ben erg benieuwd. echt klote die eerste weken. maar wel heerlijk apart om weer zwanger te zijn..
greetz milenne

hoi hoi,

welkom hier,
ik denk dat iedereen die onzekerheid wel heeft, de een wat meer als de andere,
ik ben zelf ook vrij snel zwanger geraakt, bij de eerste was ik onverwachts zwanger en wist ik het pas vrij laat, dus die onzekerheid kon ik toen niet, nu dus des temeer
ik probeer het wel van me af te zetten, heb maandag de eerste echo en intake, heb gelukkig dit weekend   m'n werkweekend dus de tijd vliegt lekker snel voorbij
en o ja ook al heb je geen kwaaltjes dan nog kan alles goed gaan zoals ik net al schreef, bij m'n eerste kwam ik er laat achter en de hoofdreden :ik heb geen enkele klacht/kwaal gehad!
schrijf het maar lekker van je af, helpt vaak ook al, daar is dit forum voor he...

groetjes Steph

hallo allemaal,
ik ben voor de eerste keer zwanger en super onzeker. Ik moet zo wennen aan het idee!
Ik d8 dat gaat wel lang duren als ik nu met de pil stop, hebben we een jaar de tijd....niet dus! Na 3 maanden is het nu raak. Langzaam begin ik aan het idee te wennen, maar heb het nog aan niemand vertelt. Wel aan  mn vriend natuurlijk die net zo onzeker is als ik.
Nu komt het misschien over dat ik er helemaal niet blij mee ben, maar dat is niet zo!
vind het een prachtig idee dat er straks een kleintje is! het is gewoon nieuw. en ik ben de eerste in mijn vriendengroep.
gelukkig lees ik van jullie ook die onzekerheid en dan is het bij jullie niet eens de eerste!

Terug
Bovenaan