Net zwanger, maar voel nog helemaal niks....

Hallo Lady's

Ik heb een vraagje.
Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Nu voel ik alleen echt nog helemaal niks. Geen misselijkheid, gevoelige borsten of 1 van de andere symptomen die bij zwangerschap horen. Hierdoor voel ik me nog helemaal niet zwanger. Ik ben super blij dat ik zwanger ben maar kan er nog niet echt van genieten. Weet iemand of het normaal is dat je in het begin nog helemaal niets voelt of dat dit een voorteken is dat er misschien toch iets mis is????
Ben trouwens 4,5 week zwanger.

Onzekere maar toch wel heel blije Ikk1982
 
het zegt allemaal niets de een heeft er veel last van en de ander niet.
was bij de eerste wel misselijk en nog meer van die klachten en deze keer ook niet. ben nu 32 week zwanger.
gewoon rustig afwachten als je je er te druk om maakt, is ook niet goed en kan het juist ook door misgaan
 
Hai ikke1982

Ik heb ook heel lang niks gevoeld, had geen enkel sympthoom. Geen gevoelige borsten niet misselijk niks. Uiteindelijk merkte ik van dat mijn borsten begonnen te groeien en nog heb ik weinig echt kwaaltjes waar je veel mensen over hoort. Ik zou zeggen geniet lekker want dat misselijk zijn is ook echt niet fijn. De keren dat ik uiteindelijk misselijk ben geweest en dat is niet vaak was een niet zo fijne misselijkheid maar een beetje eten en vooral op tijd eten en weg was t. Dus maak je geen zorgen ik voelde de eerste weken ook helemaal niks.

En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

Gr tamjo nu bijna 27 wk zwanger.
 
Hallo meid!'

Dit is juist heel normaal! Je HCG hormoon is nog niet zó gestegen maar dat komt wel! Ik voelde met vier weken ook niks....nu wel! Ben gelukkig niet misselijk maar heb al een cupmaat groter en voel me "zwanger". Wees blij dat je er niet teveel hinder nog van ondervind.........

Gefeliciteerd trouwens!

xxxxxxxxxxx Jessica
 
Hihihihi wat kan je je toch onzeker maken he?? Zegt zo'n test dat je zwanger bent...! Waarom je lijf niet?

Maar indd... je HCG is nog niet hoog genoeg om er last van te hebben.GENIET ERVAN! Echt hoor! Straks zou je willen dat niet elke stap zeer doet aan je borsten, dat je gewoon alles nog lekker vind en dat je niet van elk geurtje misselijk wordt. Echt... ENJOY!
 
Of het blijft wel rustig, ik ben nu 28 weken en heb nog steeds nergens last van gehad! Naja nergens: soms een krampje in mijn buik wat ze dan bandenpijn noemen, maar dat was't ook wel. Was ook blij toen ik de baby begon te voelen met 16 weken, maar dan ook weer onzeker als ik de baby een dagje niet voelde ondanks dat ook dat normaal is zo vroeg ;-). Zolang je geen buikpijn krijgt, bloedverlies hebt: toch gewoon genieten!
 
Waauw :D kan maar één ding zeggen haha, hopen dat het zo blijft! Ik heb met m'n eerste ook nooit ergens last van gehad.. alleen na behoorlijk wat weken kregen m'n borsten een groeispurt en waren ze wat gevoelig..

En nu met de tweede..... met 11 weken zwanger is de wc al een aantal weken m'n beste vriend, overgeven, hele dagen misselijk, gevoelige borsten, lekker prikkelbaar qua humeur en ga zo maar door

 
Terug
Bovenaan