<p>Goedemorgen allemaal,</p><p>Ik ben er begin van deze week achter gekomen dat ik zwanger ben. Helemaal fantastisch natuurlijk en onze grootste droom komt uit. Helemaal bijzonder was het dat het na 1 cyclus al raak was en we dus echt bevoorrecht zijn dat het ons zo snel gegund is. </p><p>Echter sinds ik weet dat ik zwanger ben, heb ik echt veel last van angst. Het is op dit moment enorm pril dus de kans op een miskraam is er natuurlijk nog. Bij elke kramp die ik voel ben ik bang dat het mis gaat, ga ik naar de wc of ik geen bloed zie etc., ik heb veel last van mijn borsten en knijp er continu om te kijken of ze nog wel zeer doen. Vannacht had ik veel last van een steek in mijn rechterzijde en gelijk dacht ik aan een BBZ. Ben rondjes gaan lopen in huis in de hoop dat het weg ging en dat ging het gelukkig ook. Als ik wat stress ervaar op het werk of thuis, word ik daar weer gestrest van omdat het de kans op een miskraam vergroot etc etc. De nachten zijn dus aardig gebroken aangezien ik continu pieker -> Wat ook weer slecht is, ik heb mijn slaap zo hard nodig op moment want ik ben doodop.</p><p>Straks als (hopelijk) de 12 weken grens voorbij is, is er vast weer wat anders waar ik bang voor ben. Ik vind het zo vervelend, ik wil van dit enorme wonder kunnen genieten komende maanden!!!</p><p>Heeft iemand tips of ervaringen die gedeeld kunnen worden? Hoe gingen jullie hiermee om? </p>