Net ZWANGER...nog meer dames???

Hallo allemaal.

Mijn vriend zijn afgelopen maandag erachter gekomen dat we een kindje krijgen!!!
Ik ben in Juli gestopt met de pil, 1x echt ongesteld geweest..en zou afgelopen weekend weer ongesteld moeten worden. Maaaar dat werd ik net, en maandag kon ik het echt niet meer uithouden. 2 testen gehaald, allebei zo positief als wat! Dol gelukkig, maar ook nog een beetje in shock dat het zo snel is gegaan...
Dinsdag meteen de huisarst gebeld, voor een gesprekje. Gelukkig was hij ook erg entiosiast! Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger, en 30 mei uitrekend. De huisarst vertelde me dat ik over 5 weken weer moest komen en dan werd doorgestuurd naar de verloskundige. Maar ik las op de site van de VK dat je al rond je 8ste week een kennismakingsgesprek normaal zou hebben. Hoe zit dit bij jullie? Ik bel morgen maar even naar de VK praktijk om te horen hoe en wat. Want het duurt me anders veeeeeeeeeels te lang haha. Verder voel ik me gelukkig wel goed, alleen wat misselijk met flagen. En soms gigantische eetbuien haha. Maarja dit hoort erbij he. Kijk nu ook niet meer echt op een kilotje meer haha.
Hoe zit het bij jullie en het vertellen aan mensen in jullie omgeving? Wij hebben besloten om nog een paar weken te wachten, maar dit vind ik wel steeds lastiger worden. Ik wil het zoooo graag aan wat mensen vertellen (ouders, zusje, schoonouders)
Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes Saartje.

Hoi hoi

Bij ons ging het ook sneller dan verwacht, 2 keer ongesteld geweest na het stoppen met de pil.
Ik ben 20 mei uitgerekend! Wij hebben wel vijf testen gedaan voor we het wilden geloven!
Maar superleuk, en ook heel spannend.
Voor jou ook de eerste?
Ik heb 12 okt (ong. 9 wkn) de eerste afspraak met de VK en hopelijk horen of zien we iets op de echo want ik wil het dan eigenlijk wel gaan vertellen aan de ouders.
Mijn zusjes weten het al wel, ik kon het niet voor me houden!

Terug
Bovenaan