Net zwanger...nu al rugpijn

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
wie van jullie had al vroeg in de zwangerschap al last van rugpijn??? Ik weet het pas sinds kort en heb nu al last van rugpijn. Ik weet gewoon niet hoe ik zitten moet. Buikpijn heb ik ook wel maar met vlagen. Hoe is het met jullie verder in de zwangerschap vergaan met rugpijn??

Hoi,

Ik ben nu 11 weken zwanger en heb ook al weer rugpijn. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik er ook erg veel last van gehad. Nu is mijn rug echt mijn zwakke plek (auto ongeluk) dus het verbaaste me niet echt dat ik op het laast rugpijn had. Maar nu had ik al rugpijn voor dat ik mijn nod had! Ben na mijn 9 weken echo meteen naar de fysio gegaan. Deze zei dat het heel normaal was om in de eerste 12 weken rugpijn te hebben door hormonen! Als je er veel last van hebt zou ik gewoon even gaan! Want als je te lang wacht kunnen ze weinig meer voor je doen omdat al je banden verweken dan maken ze meer kapot dan dat ze goed doen! Veel suc6 ermee!

Groetjes, Jonna

hoi,
ik had ook al voor mijn nod erg last onder in mn rug, ik dacht dus ook dat ik ongesteld moest worden, omdat ik het dan altijd heb, maar ik bleek dus zwanger, ik ben nu 5 week zwanger en de rugpijn is alweer minder,
groetjes marjolein

Terug
Bovenaan