Net zwanger, zeurende zij pijn...

Ik ben zwanger van ons 2e kindje... Dit keer heb ik steeds terugkerende zeurende pijn. Vaak het gevoel dat dit bij mijn litteken van de keizersnede is. Soms ook bij ribbenkast pijn...

Bij 1e kindje niet gehad. Ben nu pas 4,5 week zwanger, maar maak mezelf een beetje gek dat het een bbz zou kunnen zijn. Ook al weet ik dat dit maar bij 1 op de 100 voorkomt en je ook vaak bloedverlies hebt en duizelig kan zijn.
Maar heb erover gelezen en opeens voel ik allemaal pijntjes...

Gelukkig vrij snel al een echo, 28 mei, heeft te maken met het feit dat ons 1e kindje bijna 10 weken te vroeg is geboren.

Iemand ervaring met de zeurende lijn, soms steken? Is dit puur bandenpijn en verandering van lichaam?
Ben verder niet misselijk... alleen gevoelige borsten en wat moe.
 
Ik heb iemand in mijn omgeving meegemaakt met een bbz en die had echt hele heftige buikpijn.
En je baarmoeder zit natuurlijk op de plek van je litteken, dus het lijkt me logisch dat je daar last van zal hebben en dat litteken had je nog niet bij de eerste ;)
Ik zou me niet te veel zorgen maken, je lichaam is hard aan het werk.
Enne natuurlijk ook gefeliciteerd! En succes met wachten ;)
 
Hoi,
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik denk dat dit door je liteken is van je vorige zwangerschap maar ik heb ook last van mijn rug lage rugpijn en heb een zwakke rug kan dus ook.
Bandenpijn kan denk ik ook.
 
Terug
Bovenaan