Net zwanger, zit t dan ook goed als je niks voelt?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.

Zoals jullie dus lezen ben ik net zwanger, gisterochtend getest en bingo.
Kei leuk natuurlijk.
Alleen nou heb ik bijna nergens last van, alleen wat gerommel in mijn onderbuik net of ik ongi moet worden.
Ook voel ik mijn liezen zo nu en dan en mijn onderrug.
Is dat normaal???
Dit is mijn eerste zwangerschap dus weet er nog niet zoveel van af!
Dus kan iemand mij een beetje op weg helpen?

Groetjes blondje 24

Tot 7 weken voelde ik niks en toen werd in misselijk
Ik las ook een verhaal op dit forum van iemand die er pas met 20 weken achter kwam dat ze zwanger was, dus het kan echt alle kanten uit!
Succes,
Elke (20w)

Hoi Blondje,

Van harte gefeliciteerd!!

Ik had ook net het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Maar dat is je baarmoeder die aan het groeien is. De pijn in je liezen zijn de banden van je baarmoeder waar meer druk op komt. Aan het eind van mijn zwangerschap had ik daar ook weer erg veel last van.

Een fijne zwangerschap toegewenst en geniet er van!
Groetjes Nanda

quote: blondje24 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2006 16:48:58'));

Hoi,

kom ook gezellig meepraten op het februari forum. Hier zitten meiden die allemaal in dezelfde periode zijn uitgerekend!

http://februari2007.12forum.nl

Groetjes Kasandra

Hallo dames.

Zoals jullie dus lezen ben ik net zwanger, gisterochtend getest en bingo.
Kei leuk natuurlijk.
Alleen nou heb ik bijna nergens last van, alleen wat gerommel in mijn onderbuik net of ik ongi moet worden.
Ook voel ik mijn liezen zo nu en dan en mijn onderrug.
Is dat normaal???
Dit is mijn eerste zwangerschap dus weet er nog niet zoveel van af!
Dus kan iemand mij een beetje op weg helpen?

Groetjes blondje 24

van harte gefeliciteerd!

toen ik net zwanger was had ik ongesteldheids gevoel! en later werd dat een weei gevoel, moest ik steeds eten, maar misselijk ben ik nooit geweest! soms heb ik nu wat steekjes in mijn buik, maar dat is bij mij alles! dus geniet er maar lekker van! wees blij dat je niet al te veel voelt! ik was in het begin ook steeds ongerust hoor en nu nog steeds af en toe, maar ik denk dat dat de hele zwangerschap zo wel zou blijven!

liefs marielle

Hey dames.

Bedankt voor jullie reactie!
Dat stelt me weer wat gerust.
Vind het allemaal nog heel onwerkelijk, hadden jullie dat ook?
Ik ga ervan genieten.
Wanneer hadden jullie de verloskundige gebeld?
Rond welke week?

Groetjes blondje

Hoi allemaal,
Fijn om ee keer te lezen dat je ook nergens last van kunt hebben. Ik ben nu 9 weken zwanger en ik merk helemaal niks. Ik vergeet soms wel eens dat ik zwanger ben. Dan begin ik ook te twijfelen of het echt wel zo is. Want je ziet ook nog niks. Hoezo grotere en gevoelige borsten...? Misselijk...? Mijn houvast is de o zo duidelijke test die ik een maand geleden heb gedaan.
Oké, ik ben al vier weken flink verkouden, maar dat hoeft natuurlijk niet met elkaar in relatie te staan.
Ik heb woensdag mijn eerste afspraak met de verloskundige. Wie van jullie neemt bij de eerste keer man/vriend mee?

Saskia

Terug
Bovenaan