Net zwanger

<p>Haii edereen,</p><p>Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben,en vind het allemaal heel eng.</p><p>Ik slikte tot gister foliumzuur alleen en vanaf vandaag mama compleet en ik wilde vragen of dat alleen genoeg is aan vitamines mama compleet graag advies hierover dank jullie xx</p>

Hoi, van harte gefeliciteerd!! Wat een spannend nieuws. Volgens mij zit alles wat je nodig hebt in mama compleet en zit je daarmee zeker goed. Mijn verloskundige adviseerde mij alleen foliumzuur en extra vitamine d. Ik slik verder geen vitamines. Overigens zal je bloed nog worden getest, dan weet je zeker of je genoeg binnen krijgt.
Ik wens je een mooie zwangerschap!

Haii gefeliciteerd! Ik snap je gevoel ben zelf ook net zwanger en erg bang. Mijn verloskundige adviseerde mij mama compleet en die slik ik ook elke dag. Volgens de verloskundige ( die ik had gebeld met al mijn angste) zit daar ook alles in wat de baby de eerste weken modig heeft! Vertrouw je het niet bel dan even je verloskundige dat kan namelijk altijd!

Hoiii,
De mama compleet is voldoende voor jou als toekomstige mama. Ik heb dit advies gekregen van de dokter om mama compleet te slikken.

En gefeliciteerd, heb je al gekeken hoelang je nou zwanger zou zijn en wanneer de datum ongeveer is?

Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen. Ik weet het al 1 week door de vroege zwangerschapstest. Ik kon niet wachten ook omdat ik al heel erg misselijk was.

Hoiii,
De mama compleet is voldoende voor jou als toekomstige mama. Ik heb dit advies gekregen van de dokter om mama compleet te slikken.

En gefeliciteerd, heb je al gekeken hoelang je nou zwanger zou zijn en wanneer de datum ongeveer is?

Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen. Ik weet het al 1 week door de vroege zwangerschapstest. Ik kon niet wachten ook omdat ik al heel erg misselijk was.

Hoiii,

Dank je wel, en jij ook gefeliciteerd!!
Ik slik nu alleen mama compleet en ik let ook goed op wat ik eet en drink
Alleen dat is soms best lastig, met als je wel is uit eten gaat

Terug
Bovenaan