net zwanger

5 maart was mijn laatste menstuatie en daarna ben ik niet meer ongesteld geworden. Heb een zwangerschapstest gedaan en dat bleek positief...dus ik ben zwanger!
Maar nu is mijn vraag of dat zo blijft want ik lees vaak dat de bevruchting dan nog moet komen in de buik. Daarom zou ik graag van jullie willen weten of ik over een tijdje weer ongesteld kan worden. met vriendelijke groetjes
 
nee hoor,je bevruchting is al geweest.je bent gewoon zwanger.gefeliciteerd.ik ben zelf op 24 febr voor het laatst geweest. en ben woensdag 8 weken zwanger.Eerste dag van de laatste menstruatie.
 
Een positieve test is het bewijs van zwangerschap. In principe zou jij dus niet meer ongesteld moeten worden. De bevruchting is allang achter de rug.

Proficiat!

groetjes, Jane
 
Wat jij waarschijnlijk bedoelt is de innesteling. De bevruchting is al gebeurt, want dan ga je pas HCG aanmaken (en dat toon je aan met een positieve test).
Als je innesteling (nog) niet goed is kun je wel al in bloed HCG meten, maar meestal als je in urine de HCG meet is de innesteling ook goed gegaan.
Ik zou me dus maar niet ongerust maken, je bent gewoon zwanger.
Gefeliciteerd!!
 
Terug
Bovenaan