Net Zwanger

Hoi Hoi

Ik ben 20 jaar en pas 5 weken zwanger nu heb ik een beetje een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Geen echte pijn maar een beetje een vol gevoel. Nou is mijn huisarts 4 dagen op bijscholing!!!! en de verloskundige die ik heb gebeld kan niet zeggen of alles geod is want daar is het nog te vroeg voor. Dat snap ik ook wel maar ik zou graag willen weten of het normaal is dat ik dat voel. Ben ook al flink misselijk en heb het de ene keer flink warm en dan weer ijs koud.

Wie kan mij zeggen of dit normaal is?

Groetjes Linda
 
Klinkt heel normaal, maar in dit stadium kan het van alles zijn!
Sorry dat ik je niet meer kan geruststellen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap, altijd fijn jonge moeders!
 
Het kan inderdaad echt van alles zijn. Ik ben zelf 8 weken zwanger en heb ook pijnscheuten in mijn onderbuik. Dat schijnen meer vrouwen te hebben. Een soort bandenpijn. Het is moeilijk, maar je moet echt proberen te ontspannen en niet in de stress te raken. Dat is hoe dan ook niet goed. Waarschijnlijk is alles gewoon in orde.
Heel erg veel sterkte!!!
 
Ik ben zelf 5wk en 5 dg en heb ook sinds ik zwanger ben dat volle gevoel. Ik ben nu er nu aan gewend. Je moet maar zo denkne, zolang er geen bloed te zien is of dat volle gevoel over gaat in hevige krampen is er niets aan de hand. En het kunnen ook je banden zijn hoor.

Veel succes en fijne zwangerschap.

groeten van mij
 
Hoi Lieve mensen,

Hardstikke Bedankt voor de geruststellende boodschapjes.

Ik voel me eigen nu een stuk beter en ga lekker genieten.

Bedankt en allemaal veel Succes!!!
Liefs Linda
 
Terug
Bovenaan