net zwanger

Ik ben net 5 wk zwanger en ben echt dolgelukkig maar ook zo nerveus en angstig!Ik krijg het er soms gewoon benauwd van.Ben ik nu zo n apart geval of komt dit iemand bekent voor?
 
Hoi anoniem,

Heel herkenbaar hoor,,,ook ik ben net zwanger...ruim 4 weken...maar het is gewoon erg spannend en onzeker, maar ik probeer er toch van te genieten hoor!! ALs het goed zit is het goed en blijft het zitten....probeer te genieten (zeg ik wel heel makkelijk) en maak je niet teveel zorgen!

Vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk geweest, maar verder niet echt ergens last van gelukkig...en jij???

liefs, moi xxx
 
Ik denk echt dat 99 van de honderd vrouwen wel een bepaalde spanning heeft. O....zou het dit of.....zou het dat. Ik denk dat het best gezonde spanning is. Ik denk dat als je in het begin helemaal niet onzeker bent en er mocht iets mis gaan, je de klap niet zo goed op kan vangen. Nu zit het er van nature al ingekalkuleerd. Ik heb woensdag mijn eerste echo gahad en die was eigenlijk perfect. Het hartje klopte mooi en hij bewoog lekker. Wel ben ik pas 10 weken dus ben ik ook nog wel voorzichtig blij maar geniet er wel van en dat is belangrijk.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan