Net zwanger???

Hai, ik ben een meid van 21 jaar oud. Ik was een paar dagen over tijd en ik besloot maar om een zwangerschapstest te doen. De test was positief, alhoewel het was wel heel vaag dat roze stipje. Maar je kon hem wel zien. Ik denk dat ik dus wel zwanger ben alleen heb geen syptonen, alleen last van mijn borsten. Kan het zijn dat de test alsnog negatief hoort te zijn?? ik twijfel wel, ik zal nog wel een nieuwe test doen. Maar de test die ik gedaan had was van predictor, dus wel betrouwbaar??

Kan iemand mij antwoorden? a.u.b?
 
Hoe licht het stipje of streepje ook is....als er iets te zien is ben je zwanger. Misschien iets te vroeg uitgevoerd want dan zijn de hormonen nog niet volledig aanwezig. Test over een weekje nog maar een keer dan zul je zin. Ik kan jammer genoeg niet uit je berichtje halen of je er blij mee bent, succes in ieder geval.

jacqueline
 
Hoi, de testen zijn meestal wel redelijk betrouwbaar, eigenlijk gelijk aan de test die de huisarts zou doen, ook al heb je een vaag roze stipje, hij is dan positief, maar mocht je toch twijfelen zou ik gewoon naar de huisarts gaan. Succes en ik ben benieuwd!

Groetjes Bianca
 
hoi shaquana

gefeliciteerd met je zwangerschap want ik denk wel dat je zwanger bent ja!
als je het niet helemaal vertrouwd dan doe je over een paar dagen nog een test van een goedkoper merk. kruidvat ofzo. ik had een paar dagen na mijn overtijd datum ook een test gedaan, die was negatief. toen ik 8 dagen later ene deed was ie heel licht positief.
nou ben ik dus 38 wk zwanger en bijna mama hihi...
en klachten (zoals misselijkheid enzo) kreeg ik pas na een week of 9 zwangerschap. dat is voor iedereen heel anders. sommige krijgen helemaal nergens last van. dat heeft niks met een goede of slechte zw.schap te maken.
nou ik hoop voor je dat alles goed zit!!
genietse.
liefs van sandy
 
Bij mijn was het zo dat ik wel gelijk een roze stip zag en ik had ook last van me borsten ik ben nu inmiddels bijna 39 weken zwanger.
Ik zou als ik jou was nog maar eens een test doen neem dan zo'n test waar er twee inzitten dan kun je het sochtend en savonds eens uitproberen.
Veel succes
 
haaaai...
ook bij heeele vage stipjes ben je gewoon zwanger, volgens mij staat dat ook in de bijsluiter. bij ons 1e kindje was het ook een super licht streepje en toen heb ik een paar dagen later nog maar een test gedaan en die was ook heel vaag, en toen las ik dat dus in de bijs;luiter dat dat heel normaal is.
 
Terug
Bovenaan