net zwanger

Heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben. Pas een ruime 4 weken, maar toch, het begin is er. Ik en mijn partner zijn super gelukkig. Heb al een zoon van bijna 8 jaar van mijn ex-man, maar voel me nu veel gelukkiger omdat deze relatie veel stabieler is dan toen.
Heeft iemand leuke ideeën om mijn zoon te vertellen dat hij een broertje of zusje krijgt en wanneer vertel ik dit?
 
Hoi
Wij hadden het plan om mijn dochter op haar 8ste verjaardag een cadeau met een kaart te geven met daarop een pakkende tekst, ik zou dan rond de 10 weken zijn, dus was t wel 'veilig'.
Helaas was ik elke ochtend aan het overgeven zodat ik t wel moest zeggen .
Voor zover ons plan.
Is ook leuk om hem een kaart te sturen met de foto van de echo.
Is wel zo prettig dat je dan zelf weet dat t goed gaat.
Heel veel succes! Mirjam
 
Gefeliciteerd!

Misschien wel leuk om het meteen te vertellen, hebben jullie met zijn drieen een leuk geheim (als ie leuke geheimen voor zich kan houden) tot iedereen het te weten komt.
Dan voelt jullie zoon zich heel speciaal misschien?

 
Hoi ik ben nu 31 weken zwanger en heb ok een zoontje die bijna 7 wordt.Hij is ook van mijn ex man, maar zou nog even wachten met vertellen totdat je weet dat alles ok is en hem dan een keertje meenemen naar de vk. en het hartje laten horen, vorig jaar was ik ook zwanger maar dat ging helaas mis en had het al verteld tegen mijn zoontje en dan moet je vertellen dat het kindje niet meer leeft , dat is heel moeilijk. Maar deze keer heb ik gewacht totdat ik wist dat het nu goed is en hem daarna meegenomen naar de vk.,nu is ie heel blij dat ie er een broertje bijkrijgt, hij moet nu een paar weekjes wachten en kan hem dan eindelijk vasthouden. Succes met je zwangerschap en hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes Mirelle
 
Terug
Bovenaan