net zwanger

Hallo,
wie kan mij vertellen of het normaal is dat je in je begin van je zwangerschap, krampen in je buik heb? heb dit vanaf dag één dat ik zwanger was.
Hoop dat iemand me iets verduideling kan geven.
 
Vanaf dat 1 dat je zwanger was, bedoel je echt vanaf dag 1 of vanaf de eerste dag dat je wist dat je zwanger was.

Toen ik in het begin van mijn zwangerschap zat had ik ook wel last van krampen een soort ongesteldheid krampen noem ik het maar. Volgens mij is het heel gewoon omdat je baarmoeder toch langzaam bezig is met groeien en ook je baarmoeder banden. Als je er veel last van blijft houden zou ik dat gewoon even bij je verloskundige melden als je er heen moet.

Succes
 
Hoi Mary,

Ik heb ook, vanaf de innestelling zo'n beetje, krampen in mijn buik gehad. Dat duurde tot ongeveer de 9e week, daarna heb ik er een hele tijd geen last van gehad en nu (28 weken) komt het af en toe weer terug. Het heeft te maken met de groei van je baarmoeder. Dit zet de banden waaraan je baarmoeder hangt op rek en dat voel je. Zoals je ziet ben ik de 6 maanden al gepasseerd, dus het hoeft niet te betekenen dat je een miskraam krijgt.
Geniet maar lekker van je zwangerschap!
Kiki
 
Ik heb die krampen de hele zwangerschap door gehad. Je baarmoeder groeit en dat voel je. Ik maakte me de hele zwangerschap dan ook zorgen omdat ik dat dus niet wist. Maar het is dus normaal.
 
goedemorgen ik heb ook kramp in mijn buik gehad in de tweede maand van mijn zwangerschap. Ik vond het heel erg eng vooral omdat dit ook mijn eerste kindje is en dan weet je niet wat je allemaal kan voelen en gaat voelen. Een keer had ik het zo erg dat ik dacht dat het allemaal fout ging. Maar het zit nu nog steeds lekker bij zijn mama in de buik. Je zal wel merken dat de elke keer wat anders in voelt in je lichaam en daar kan je toch wel onzeker over voelen.Het is jammer dat de kalander van deze site af is daar kon je veel op lezen wat je zoal zou kunnen voelen.Ik baal daar wel een beetje van ik had daar heel veel steun aan. Geniet zoveel mogelijk van je zwangerschap want na de eerste 3 maanden gaat het allemaal erg snel. En het is en blijft een wonder om zwanger te zijn. succes daan
 
Ik heb inderdaad ook last van buikpijn, vanaf de eerste dag (ik was 8 weken zwanger toen in het wist en had toen dus al 8 weken verschikkelijke buikpijn). Ondertussen ben ik 30 weken zwanger en het is nog geen dag weggeweest. Ik kan niet meer lopen en staan en slaap al maanden slecht. Al verschillende onderzoeken (nieren, blindedarm, darmen, bandenpijn, bekkenpijn enz.) gehad en er komt helemaal niks uit, waarschijnlijk is het een overgevoelige baarmoeder en zou het dus na de bevalling weg moeten trekken. Laten we het hopen!!!!! Mocht je inderdaad ook al heel lang last hebben, raad ik je aan om het vooral rustigaan te doen, leuke dingen doen zolang het kan en de kinderkamer afmaken!!!! Ditalles omdat ikzelf al weken helemaal niks meer kan! Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan