Net zwanger!

Hallo allemaal! Gister heb ik een test gedaan en ja hoor...positief! Vanmorgen bij de huisarts geweest en die concludeerde hetzelfde! En dat al na een maand!! Erg snel dus! Ben wel heel blij maar ook onzeker...zo bang dat het misgaat... Heb vreselijk zere borsten en af en toe buikpijn. Ben nu 4,5 week zwanger. Hadden jullie ook buikpijn in het begin? Beetje drukkend gevoel...

Groetjes Pippi
 
Hi Pippi,
Gefeliciteerd joh!
Bizar hè als je zo snel zwanger bent.
Je hoopt er op maar verwacht het eigenlijk niet. Heel je wereld op de kop!

Ik had het zelfde. Augustus gestopt met de pil en 11 september een positieve test. Ongeloofelijk.

Ook ik heb pijn in mijn buik gehad. Een soort ongi pijntjes. Zolang je geen bloed verliest en het niet super heftig is kan dat geen kwaad hoor.

Je baarmoeder gaat ook langzaam maar zeker oprekken.

Ik ben nu 18 weken 10.05.2005 uitgerekend.

Het is heel spannend.

Ga je maar alvast verheugen op de dag dat je het gaat vertellen aan vrienden en familie dat is zooooo leuk!

Geniet er van en probeer niet te veel te tobben. Buikpijn en zere borsten (O, en niet te vergeten moeheid en misselijkheid haha!!) Horen er nu eenmaal bij!


Nogmaals geniet van dit wonder en laat het lekker over je heen komen!

Liefs Bieb.
 
hoihoi, ik herken dat nare gevoel in je borsten. 'k Ben nu bijna 6 maand zwanger en heb er nog steeds erg veel last van. af en toe sta ik gewoon krom van de pijn.... das wel balen, maar ja je doet er niet veel an volgens mij. als iemand iets weet wat hiertegen helpt dan hou ik me aanbevolen!!!
succes met je zwangerschap en geniet ervan!!
 
Hoi Pippi!
Ik ben morgen 5 weken zwanger en ben er ook net achter dat ik zwanger ben!!! Ik had de eerste dagen een mega drukkend gevoel op mijn buik. Dit is nu weg. Ik heb af en toe ook van die ongipijntjes. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje eng maargoed zo te horen hier hoort het er allemaal bij. Mijn borsten zijn fulltime gevoelig en pijnlijk. Verder geen klachten hoor!
22 december heb ik een vroege echo. Ben erg benieuwd!
Groetjes,
Inge
 
ik ben 38 dagen zwanger en ben aan de ene kant heel blij, aan de andere kant niet. Mijn vriend wil dat ik het weg laat halen, omdat hij denkt dat ik het niet aan kan, maar dat wil ik niet. ik heb nergens last van. wie kan me helpen of heeft ervaring? groetjes jorijn
 
Terug
Bovenaan