net zwanger

hallo alemaal ik ben gedis en ben 28 jaar heb twee kinderen jongen van 7 en een meid van 5 ik ben voor de derde keer zwanger leuk hoor ik was met mijn eerste zwangerschap ook wat bloed veloren de doker raden mijn aan om rustig aan te doen want het con een miskraam worden gelukkig was het niet zo ik was met mijn eerst zwangerschap ook heel bang dat er wat mis kon gaan maar ik denk dat het meer in mijn hoofd zat bij de tweede ging het veel maklijker heb bijna nergens last van gehad waar ik alleen tegen op zit is dat ik weer in het ziekenhuis moet bevallen en me anderen twee kids niet om me heen zijn heb het goevoel dat ik hun eeen beetje in de steek laat of zo oja ik ben twee keer met keizersnee bevallen dus dan wordt de derde ook een keizersnee van de dokter k ben 21 augustes uitgerekent dus het is nog heel klein liefs gedis
 
he gedis gefeliciteerd,ik ben ook van mijn derde inverwachting en ik ben 28 augustes uitgerekend.ik heb en zoon van drie en een dochter van anderhalf.ik heb in tegenstelling van jou twee heel geweldige bevallingen gehad en ben een gezegend mens.maar ik gellof dat jij ook niet zo over je derde bevalling inzit.of wel.hoe ervaar jij het nu en weet je omgeving al dat je de derde verwacht?groetjes renske
 
Hoi Gedis,van harte met je zwangerschap.Ik ken dat gevoel van dat je bang bent dat er wat mis gaat vroeg in de zwangerschap.Ik ben 27 jaar en
ik ben zelf nu 5 weken zwanger(ben op 22 augustus uitgerekend)en vraag me ook bij elk pijntje in mijn buik af of dat niet van mijn kindje afkomt of dat het toch mijn darmen zijn.Ikzelf heb 4 kinderen,1 meid van 9jaar en 3 jongens van 7,2,en1 jaar.Ik heb voor dat ik zwanger was van mij zoon van 2 jaar ook 2 maal een miskraam gehad en bij de zwangerschap van mijn zoontje van 1 jaar ook 1 want hij is er een van een tweeling.Toch begin ik langzaam aan wel het gevoel te krijgen dat het allemaal wel goed zit.
Gelukkig zijn bij mij de bevallingen heel snel en goed gegaan(de langste duurde 3 uurtjes en de kortste 1 uurtje.Op dit moment heb ik alleen mijn moeder verteld dat ik zwanger ben omdat ik daar nog een beetje voorzichtig in ben qua vertellen dan bedoel ik.Heb jij het al aan een paar mensen verteld of hou jij het tot ca. de derde maand voor je???
Het lijkt me heel leuk om contact met jou via de mail te hebben.Mijn email adres is dagmarkroes@quicknet.nl ,msnen kan ook,adres:dagmarkroes@hotmail.com.
Ik hoop dat ik nog wat van je hoor.
Groetjes:Dagmar
 
Terug
Bovenaan