net zwanger

Hallo allemaal. Ik wil me graag even voorstellen. Ik lees met veel nieuwsgierigheid jullie goede raad en leuke verhalen (en aanmoedegingen) Ik ben (net) 27 en ben er pas achter dat ik zwanger ben. Ik ben nu 7 weken en ik ben er zeeer blij mee. Ik heb eigenlijk nergens last van (niet misselijk, pijnlijke borsten) en kan niet wachten tot de eerste echo. Voor het eerst vanavond maak ik me een klein beetje zorgen en heb er tot dusver nog niet veel over kunnen lezen. Ik ging net naar de wc en had een heel klein beetje last van bruin/ roze (heldere) afscheiding. (Een beetje bloed misschien) Ik hoop maar dat alles goed gaat. Ik dook op het internet om er iets over te lezen of dit normaal is en kwam zo bij jullie terecht.....

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!?

groetjes........en alvast bedankt
 
Hoi Hella,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu 10 weken en vorige week heb ik precies hetzelfde gehad. Ik schrok mijzelf een ongeluk en ging van het ergste uit. Ik heb gelijk de dokter gebeld en die kon mijn vertellen dat 20% van de vrouwen in de eerste 3 maanden last hebben van iets bloedverlies, 10 % daarvan krijgen helaas een miskraam. Hij heeft gezegd dat bedrust geen zin heeft maar heeft wel gezegd dat ik het iets rustiger aan moest doen en dat heb ik ook gedaan en het is gelukkig niet meer voorgekomen. Ik hoop je een beetje gerust te hebben gesteld maar ik ben geen dokter. Als je het toch niet vertrouwd, bel dan even je dokter of je verloskundige.

Heel veel succes, doe het rustig aan en ik hoop dat het niet meer voorkomt.

Groetjes,
Diana
 
hoi hella,

ik heb ook net ondekt dat ik zwanger ben. Ik ben bijna vij weken. Afgelopen vrijdag avond had ik ook last van een beetje bloed en begon me gelijk zorgen te maken. De volgende morgen ben ik gelijk een test gaan kopen om te kijken of ik echt wel zwanger was en dat was gelukkig zo. Ik heb gelijk een digitale bericht verzonden naar mijn huisatrs, maar ik heb nog niets gehoord. Van heel veel mensen hoorde ik het ook dat je in de eerste drie maanden last kan krijgen van een beetje bloed.
 
hoi meiden

ik heb dit in mijn vorige zwangerschap ook een keer gehad en mijn ha vertelde dat het ook mogelijk een innestelingsbloedinkje kan zijn ,
dit gebeurd wel vaker zei hij en kon geen kwaad,
hoop dat het hier bij blijft en wens jullie een hele fijne zwangerschap toe!

groetjes wendy
 
Patricia: niet om je zorgen te laten maken, maar na een miskraam blijft je test nog zo'n twee weken positief. Maar je weet het echt wel als je een miskraam krijgt, veel krampen en niet maar 1 keer een klein beetje bloedverlies.... succes en maak je niet teveel zorgen...
 
Hoi, je moet je niet al teveel zorgen maken. Heb zelf vanaf het begin al elke x bloedverlies gehad en ben nu 15 weken zwanger en heb dit nog steeds en heb gister een heel gezond kind gezien op de echo. Het hoeft dus niet altijd wat te betekenen hoor!
Succes!!!
 
Terug
Bovenaan