Net zwanger

Hallo,

Ik ben net drie weken zwanger en ik heb vandaag ontdekt dat ik last heb van bloeding. De meeste zeggen dat het nestelingsbloeding is. Hoe lang gaat dit ongeveer duren.
Zwanger ben ik nog wel, want ik heb vandaag nog een test gedaan en die was redelijk overduidelijk.

Wie heeft er ook zoiets meegemaakt. Alvast bedankt.

Groetjes,

Maris
 

Hoi meis..
Ik weet het niet hoor,   maar ik dacht dat je innestelingsbloed kreeg als je nog niet wist dat je zwanger bent!! En volgens mij is dat dan net even voor je eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Ik wil je niet ongerust maken maar ik zou toch even langs je huisarts gaan of de verloskundige bellen. Dan heb je in ieder geval meer zekerheid dan je nu hebt. Sommige mensen blijven ook wel bloed verliezen, of het nou een paar druppels zijn of een volledige ongesteldheid... dus zeker weten doe je het nooit!

Ik wens je succes en laat je even weten hoe het afloopt??

xx Bren.
 
Hoi!

Ja hoor kan gewoon een innestelingsbloeding zijn. Heb ik ook gehad, met 9 weken (bij de vorige). Volgens mijn vk toen was er niks aan de hand zolang ik geen krampen kreeg en het niet erger werd (en het niet langer dan een week duurde dacht ik, dit laatste weet ik niet meer zeker, want dat is allemaal inmiddels 3 jaar geleden).

Inmiddels heb ik hier ook al gelezen dat er ook miskramen zijn zonder krampen, maar ja dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen zeg maar. Ik weet niet of je het gedaan hebt, maar je kan altijd even je vk of dokter bellen hoor. Zij zijn tenslotte als het goed is de experts.

Ik hoop dat het niks is voor je en geniet ervan!

Groetjes Renske
 
hoi,

ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger. gefeliciteerd trouwens. ik heb vanaf week 5 tot week 8 last van bloedingen gehad. van bruin bloed tot helder rood. de VK heeft een inwendige echo gmaakt en alles was goed. zij vertelde mij dat het gewoon adertjes zijn die gespannen staan en dan wat kunnen bloeden. maar bel voor de zekerheid je VK of huisarts even.

groetjes brenda
 
Terug
Bovenaan