Net zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben net zwanger en kom dus bij jullie op het forum om mee te kletsen.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Charlie en moeder van twee mooie meiden. Eentje van 3 jaar en eentje van 1 jaar en ben nu zwanger van ons derde kindje.
Het is net als de vorige twee keren weer heel snel gelukt. Ik ben gelukkig een van de gelukkige die snel kan aantellen.
Ik hoop dat ik lekker met jullie mee kan kletsen.

Liefs Charlie

Hallo Charlie,

Nog gefeliciteerd met de derde spruit! Hoe ver ben je nu. Ik zie dat jij ook 2 meiden hebt. Ik heb er 1 van 4 en 1 van bijna 3. En nu ben ik 22 weken zwanger van onze derde. Wij hebben bij de derde iets langer gewacht omdat ik het erg zwaar vond met onze 2 kinderen kort na elkaar. Het verlangen was er altijd wel maar we hebben nog wel getwijfeld over een derde. We weten sinds 2 weken dat we er deze keer een jongentje bij krijgen. Dat vinden we deze keer toch wel heel erg leuk. 3 Meiden had ik niet erg gevonden maar ik vind het nu weer een stuk spannender. Onze meiden worden af en toe aangezien voor tweeling dus daarom ben ik nu heel erg benieuwd hoe een jongen er uit komt te zien.

Ik hoop je nog vaker tegen te komen op de site.
Groeten Nova

Hoi Nova,

Ik ben denk ik net over de 4 weken, maar ik moet het aan iemand kwijt en bij wie kan dat beter dan hier toch!!

Ik ben waarschijnlijk 30 november uitgeteld en natuurlijk is het leuk als het een jongetje wordt, maar een meisje is ook prima, als het maar gezond is en alles erop en eraan.
Ik weet nog niet of ik het nu wel wil weten, ik heb 18 april mijn eerste afspraak bij de verloskundige dus ik ben heel benieuwd.

Tot schrijfs liefs Charlie

Hallo,

Ja, ook wij verwachten onze derde. Ik ben ook nog maar heel kort zwanger, 4 weken en 6 dagen. Ik ben uitgeteld op 27 nov.

Nu heb ik vanmorgen wat bruin/oranje achtig iets verloren. Klein, ongeveer 1,5 cm. Ik heb het uit de wc gevist en op toiletpapiet gelegd. Kon het indrukken, het was een soort gelei. Heeft iemand dit ook gehad en wat zou het zijn.
Maak me toch wel een beetje zorgen ook vooral een vriendin van mij heeft vier weken geleden miskraam gehad en ben er erg me bezig.

Groeten Riek

Hoi,

Ik ben er na een weekje aangewent dat we ook een kleine er bij krijgen.

Ik ben 21 en 5 weken zwanger, het was niet gepland om nu zwanger te
worden dus is het wel even wennen. Ik ben ook best wel bang of ik het
allemaal wel goed ga doen. Vroeger zei ik altijd dat ik thuis wilde
blijven als ik een kindje kreeg, maar nu begin ik 4 april aan een
nieuwe opleiding en hebben we net een huisje gekocht ( ook ons eerste)

Dus ik zit best wel in onwetendheid, over hoe het allemaal moet gaan tegen die tijd.

Dus tips en verhalen zijn welkom

groetjes

Terug
Bovenaan