Net zwanger...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!
Ik weet net een dikke week dat ik zwanger ben.. Hoe lang weet ik niet, want ik moet morgen naar de VK. Ik weet wel dat ik goed onzeker ben.. Dat ik me niet voel zoals ik me hoort te voelen. Hebben jullie dit ook gehad in het begin?? Is dit erg?
Zelf denk ik dat als ik morgen bij de VK zit dat het pas echt tot me doordringt.. En waren jullie ook bang dat het fout ging?

Groetjes,

Hoi Stampertje!
Ik was ook zoo bang en zenuwachtig toen ik voor het eerst naar de vke ging!
Het is logisch dat jeje zo voelt hoor. Er gebeurd zoveel met je en het is een hele spannende tijd! De vke snapt dat heel goed en zal je ook geruststellen.
Schrijf desnoods al je vragen op, ik wist nl op dat moment echt niet meer wat ik wou vragen!
Heel veel succes en ik ben benieuwd hoor!!
xx Bloem 39 wk.

hoi,

Ja tuurlijk ben je onzeker, dit heeft iedereen hoor! Niet druk overmaken, inderdaad je vragen opschrijven, want als je daar zit vergeet je de helft.
Misschien een goed begin om te stoppen met roken?

Gr. mickey

Thanx meiden!
Ja zeker een goed begin mickey!!  Was het maar zo simpel voor mij, maar misschien brengt morgen er verandering in...

Over vragen, dat is het hem nou ook juist... hihi ik weet gewoon niet wat ik moet vragen!! Tenminste.. Over eten, roken, maar dat was het eigenlijk!

Groetjes,

Hoop dat het lukt hoor!!
Tja, wat kan je allemaal vragen...ik had ook niet zoveel te vragen hoor, eigenlijk kan je al zoveel op internet vinden.
Ik vroeg me wel af wanneer ik een echo kreeg. En je krijgt allemaal te horen wat je moet regelen. En ze vragen over je familie ivm erfelijkheid etc.

Succes morgen! Laat je het weten hoe het was?

Groetjes Mickey

quote: mick02 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2006 11:20:10'));

Hoop dat het lukt hoor!!
Tja, wat kan je allemaal vragen...ik had ook niet zoveel te vragen hoor, eigenlijk kan je al zoveel op internet vinden.
Ik vroeg me wel af wanneer ik een echo kreeg. En je krijgt allemaal te horen wat je moet regelen. En ze vragen over je familie ivm erfelijkheid etc.

Succes morgen! Laat je het weten hoe het was?

Groetjes Mickey

Jazeker laat ik het even weten hoe het was! Dank je wel voor je leuke reactie, ik zat namelijk ook op een ander forum en daar word je dus gewoon genegeerd, waarom weet ik niet.. Dus leuk dat ik nu wel leuke reacties krijg op mijn vragen
Als het goed is krijg ik gelijk een echo want ik moest naar een andere praktijk toe als normaal omdat ze daar beschikten over betere apparatuur. Leuk hoor, ben blij als ik over de twaal weken ben, lekker shoppen voor deze kleine spruit!! hihi

Groetjes,

Nou!! Ben gisteren dus geweest en ik ben vandaag 5w en 2d zwanger... Over 3 weken ongeveer mag ik terug komen voor een echo. Gister ook een echo gehad en wat bleek? Dat ik ook een kieste heb van 2cm bij 2.5cm!!
Dat is totaal niet erg voor de baby zei ze en het kleintje heb ik ook gezien hoor, erg klein nog wel maar toch.. super leuk dit!!

Groetjes,

Hoi!
Dus je bent nog lekker pril zwanger! Spannend hoor!
Iemand die ik ken heeft ook een cyste, als die niet tot enorme grotes groeit dan is er niets aan de hand.
En hoe gaat het met het roken?

Gr. mickey

Terug
Bovenaan