Netwerk over de Mexicaanse Griep...

Dames; dit mailtje kwam ik tegen op het net bij Babybytes... ik heb persoonlijk de uitzending niet gezien maar ga deze zeker vanavond of morgen bekijken... maar lees allereerst onderstaande... om het even nog "makkelijker" te maken; ik moet persoonlijk zeggen dat ik het eigenlijk allemaal heel logisch vindt klinken...

"Lieve, Tot mijn blijdschap heeft Netwerk het aangedurfd ons te informeren over de menselijke dilemma's en de mogelijke bijwerkingen van het vaccin. Zie uitzending gemist: http://www.netwerk.tv/uitzending/2009-10-28/mexicaanse-griep-ernstige-bijwerkingen-door-vaccin Een reactie hierop vandaag op internet, die ik je ook niet wil onthouden: Door massaal in te enten lopen we met elkaar het risico juist in een pandemie terecht te komen!!!. Het venijn van de inentingen zit met name in de begeleidende stoffen waarvan de bekendste de kwik - en aluminiumverbindingen en formaldehyde zijn. Aluminium- en kwikhoudende vaccins veroorzaken een zink te kort. Een zinktekort heeft, naast allerlei andere symptomen, als direct gevolg dat de weerstand afneemt en men dus gevoeliger wordt voor allerlei ziektes. Bovendien veroorzaken aluminiumverbindingen ook een behoorlijk te kort aan vitamine D, calcium en fosfor. Door de relatief sterke verlaging van de vitamine D-spiegel zal het immuunsysteem nog dramatischer gaan verzwakken. Formaldehyde daarentegen is hormoonverstorend en is, evenals kwik, vetlievend. Dat wil zeggen dat het opgeslagen wordt in vetweefsel. Daarom kunnen deze stoffen al vanaf de eerste vaccinatie de verdere ontwikkeling van de baby verstoren. Omdat ze opgeslagen blijven in vetweefsel zullen ze levenslang zorgen voor een tekort aan genoemde vitamine en spore-elementen. Tekorten die niet op te heffen zijn door gezond eten en/of het slikken van vitaminepillen. Bedenk hierbij eens dat alle tweejarigen al vijf maal zijn gevaccineerd met kwik- en aluminium-houdende stoffen en dat alle 12 jarige meisjes zelfs al 13 vaccinaties hebben gehad waar de HPV-prik van dit lopende jaar er ook eentje van was. Dit jaar kregen ook alle meisjes van 13 tot 16 jaar deze HPV-prik. Is het dan verwonderlijk dat juist deze groep kinderen heel gevoelig is voor het nieuwe griepvirus? Hun weerstand is al zo verlaagd door een chronisch zink en vitamine D tekort, onstaan door alle vaccinaties. En dan wil men deze groep ook nog “ preventief” gaan inenten tegen de Mexicaanse griep....... wonderbaarlijk. Mocht je je geroepen voelen anderen op de hoogte te brengen, stuur het door. "

Iedereen veel wijsheid toegewenst in dit onwijs zware dilemma....
XXX

Hoi Sunny
Bedankt voor dit goede bericht.
Het klinkt idd erg logisch allemaal.
Ik twijfel nog steeds, maar denk nog steeds dat ik me niet laat inenten.
Dit berichtje geeft hierbij extra steun.
De vk adviseerde nl wel om te inenten, terwijl de huisarts er nog niet bepaald ppositief achter stond.
Dilemma dus.
Ik moet nog maar 3 weken werken, en pas over 2 weken beginnen ze met prikken, dus de kans is heel klein dat ik het via mijn werk zou kunnen oplopen.
Afijn, we zien het wel.
Groetjes, Petra

Tja ik weet niet ,
Mn schoonzusje heeft de mex griep op het moment en ik wil ook niet het risico lopen het zelf te krijgen ,,
Krijg zowiezo elk jaar de normale griepspuit omdat ik zeer vatbaar ben..
Denk wel dat ik deze prik ook ga halen...

Ik ben persoonlijk nooit zo heel vatbaar voor de griep maar ja... je weet het niet.... wat ik ondertussen wel weet is dat diversen mensen in onze omgeving de MG hebben gehad en momenteel nog steeds hebben. Het verloop is heel verschillend; de 1 is gewoon hangerig geweest en de ander ligt doodziek op bed.... Je HOEFT het niet te krijgen... ik ging er eigenlijk ook bijna 100% vanuit dat wij het zouden krijgen omdat we met veel schoolgaande jeugd te maken hebben tijdens de rijlessen maar wanneer je een goede weerstand hebt kan het best zijn dat je ondertussen al drager bent maar geen klachten hebt en mocht het zich toch openbaren dat je er niet zo heel erg ziek van bent.... daarentegen weten we van de vaccins gewoonweg niet wat het met de mens doet. Vrouwen die zwanger willen raken en zich laten vaccineren worden geadviseerd 2/3 maanden NIET zwanger te worden. Dus met andere woorden; ze weten gewoon niet wat het doet... en je krijgt toch stoffen in je lichaam die niet lichaamseigen zijn... en wat doet dat met de ontwikkeling van je kind?

Maw; er moet nog wel heel heel veel in korte tijd duidelijk worden wil ik me laten vaccineren. Garanties hebben we nooit maar de overheden zijn wel erg "mistig" over de mogelijke bijwerkingen op lange termijnen voor de mens en hun ongeboren kostbaarheden.... en de softenon-affaire kent iedereen zo onderhand wel....

Er wordt nu gewoon veel media-aandacht gegeven aan de overleden personen omdat het de MG betreft maar ook met gewone griep sterven er mensen...

maar het blijft voor ieder een persoonlijke afweging waarbij ieder zijn/haar persoonlijke omstandigheden in ogenschouw neemt....

veel liefs en laten we proberen toch nog een beetje van onze zwangerschappen te genieten...

Hi dames,

Ik zit normaal bij februari.
Ik had daar ook gereageerd op de MG. Ik laat me niet enten en bovenstaand verhaal klinkt me heel waar in de oren. Ze weten niet wat de effecten zijn op het ongeboren kind.

Op dit moment zijn er (dacht ik) 10 mensen overleden aan de MG, waarvan een paar kinderen. Iedere overledene aan de MG is er 1 teveel, maar vergeet niet: Elk jaar overlijden er ca. 2000 mensen aan de griep! Deze MG zal daar geen uitzondering op zijn. Ik zal niet zeggen dat het gezeur is, maar ik vind wel dat er te veel media aandacht is. Volgens mij is dit alleen maar goed voor de farmaceuten die het vaccin verkopen.

Ik ben heel nieuwsgierig of ze ook aan het einde van de winter bekend gaan maken hoeveel overledenen er in totaal zijn geweest.

Ik wens iedereen sterkte met de beslissing van wel of niet enten, want welke keuze je ook maakt, je zult altijd van de "andere zijde" weerstand krijgen.

Gr. Tamara.

hoi sunny,
wat goed van je dat je die uitzending hier ook nog f onine zet, want ik had em nog niet gezien..
nu denk ik; niet doen, ik d8; wel doen.
wij zijn echt de zwakste groep denk ik, lijkt me, en er is nog te weinig bekend of er schade aan het ongeboren kindje zou kunnen veroorzaken. ook niet gek als ze pas begin oktober zijn begonnen met vaccineren dus ook zij kunnen natuurlijk niet met zekerheid zeggen of het wel of niet verstandig is. wat ze ook zeggen; ik neem ze niet serieus want ze hebben geen vergelijkingsmateriaal en zoals je hoorde in het filmpje; je kan ook ernstige hersenschade van oplopen..dus mijn keuze is gemaakt; ik zeg NEE.

Terug
Bovenaan