neus druppels help

wie kan me zo snel mogelijk helpen!!
ben strond verkouden en wil graag weten of ik oltrivin neus druppels mag gebruiken zo ja hoelang want ik ruik niks en met ademe met dit weer is ook zo moeilijk
hopelijk wete andere zwangere vrouwe of vrouwe die zwanger wille worden
groetjes jennyy
 
Je mag geen gewone neusspray of neusdruppels gebruiken. In de bijsluiter staat dit ook als het goed is. Je kan wel neusspray of druppels gebruiken die ook geschikt zijn voor baby's.
 
Nee, ga maar naar de apotheek. Daar moet je vragen om de neusspray met hét bestanddeel. Dat is over het algemeen de neusspray die je een week mag gebruiken. Ik heb het gevraagd en nog overlegd met de ha, het staat ook in de bijsluiter en tegenwoordig mag je die neuspray gewoon gebruiken. Heeeerlijk ademen ook in je zwangerschap. Of het ook voor de Otrivin geldt dat weet ik niet. Dus even naar de apo zou ik zeggen.

gr. Karin
 
Ik heb hooikoorts en ik mag helemaal geen medicijnen of neusspray meer gebruiken! Dus ik denk jij ook niet..

Het is niet anders... Verstopte neus en achter elkaar niezen... jeukende ogen...

Maja wel zwanger!!! Hang on :)
 
Ik was vorige week bij de gyn en ik mocht wel neusspray gebruiken maar niet langer dan een week maar dat mag ook maar als je niet zwanger bent een week. ik heb die van kruidvat eigen merk en in de bijsluiter staat dat je het gewoon mag gebruiken.

liefs Nancy
 
Ik heb ook hooikoorts en op het moment ook ontstoken bijholtes, ik mag twee keer per dag een neusspray tegen hooikoorts gebruiken.
Duurt alleen een poosje voor die echt gaat werken.
 
Haaii
Toevallig had ik mijn huisarts gister gesproken( heb namelijk ook last van hooikoorts) en zij zei wel dat ik neusspray mocht gebruiken maar niet te lang oogdruppels kan ook geen kwaad als ik maar prevalin gebruik...
Maar bel voor de zekerheid toch even met je eigen huisarts

Groetjes
 
Terug
Bovenaan