Neusamandelen en buisjes

A

Anoniem

Guest
Zo... eindelijk weer even tijd voor mezelf... en dan ook even mijn welgemeende excusses aanbieden omdat ik hier al heel lang niets heb neergezet en ook nergens op heb gereageerd. Heb af en toe wel meegelezen. Maar goed.
Vandaag was dan de dag dat we eindelijk naar de kno arts konden en ik stond binnen vijf minuten weer buiten met het oordeel. Neusamandelen knippen en buisjes. Stond er best van te kijken want normaal doen ze dat hier niet als de kindjes nog zo jong zijn...
Volgende week woensdag gaat het al gebeuren en daar ben ik wel blij om.
Kyra is constant aan het snotteren en heeft ze geen oorontsteking dan heeft ze wel een luchtweginfectie dus ik hoop van harte dat het werkt.
Kyra was al bijna 2 weken koortsvrij..... tot vanavond...  Hoop dat ze het vol houd om niet ziek te worden want anders gaat het allemaal niet door.

Ik zelf ga nu elke twee weken naar de ha om even mijn hart te luchten. Niet dat ik dat niet kan met mijn mannetje of iemand anders maar de huisarts die staat hier buiten en die wil nu vooral zorgen dat ik niet overspannen raak.
Morgen moeten we alsnog op controle bij de kinderarts... Omdat Kyra zo vaak ziek is willen ze haar niet alleen maar bij de kno hebben. Ben wel blij dat ze zo goed in de gaten gehouden word.
Nogmaals sorry ook voor mijn totaal niet samenhangende verhaal.....

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,

Herkenbaar zoals je het bezoek aan de kno omschrijft. Wij stonden ook binnen een aantal minuten buiten met hetzelfde oordeel. A.s. vrijdag is het 2 weken geleden dat bij mijn zoontje hetzelfde is gedaan. En hij hoort al stukken beter!!!! Z'n oortjes zaten echt heel erg dicht. Hij is nog wel steeds benauwd (hij heeft nooit gesnotterd, maar zat altijd helemaal dicht, het liep er juist nooit uit) Ons bezoekje aan de KNO was ook onderdeel van verdere onderzoeken. A.s. vrijdag moeten we met ons mannetje naar de oogarts. De kinderts wil zo vanalles uitsluiten. Naar de KNO gingen we alleen voor een gehoor test (dachten we). Maar achteraf was het heel erg nodig volgens de arts. Het was een rotervaring voor ons mannetje (ik wil je niet bang maken, maar zo ervaarde hij het, het verhaal staat al eerder op dit forum)

Heel veel sterkte volgende week. Ik hoop dat Kyra er wat rustiger onder zal zijn, die van mij was woedend (boos vanwege het kapje, en daarna heel boos toen hij bijkwam).

Oeps! Een beetje een lang verhaal, sorry. Het is nu eenmaal herkenbaar.

Groetjes,
Eveline

Vandaag moest ik alsnog met Kyra naar de kinderarts voor controle....
Wat blijkt... Ze heeft in 24 uur tijd al weer bijna een oorontsteking ontwikkeld.
Maar voor nu gaat de ingreep volgende week wel door. We hebben weer een medicijnkast vol medicijnen mee gekregen en dat moet haar er door heen slepen de komende week. Ik hoop het maar. Ook als ik maar iets niet vertrouw moet ik gelijk bellen en langs komen. De kinderarts wil zo graag dat het door gaat volgende week dat hij alles op alles zet! Wel goed natuurlijk. Ook blijven we na het hele traject op controle bij de kinderarts omdat er al te veel met Kyra is gebeurd. Eerlijk gezegd zou ik nu wel eens geen arts willen zien maar goed.... Het beste voor mijn kleine meisje natuurlijk!
Ben echt benieuwd hoe het de komende week gaat.... Ik hoop er het beste van!

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan