neusamandelen knippen

Hallo,

Mijn zoontje van 16 maanden wordt a.s. dinsdag aan zijn oren geholpen (geprikt) en zijn neusamandelen worden geprikt. Kunnen ze daarna er veel last van hebben??? Zijn er meer kindjes van jullie daaraan geholpen en hoe ging het allemaal na de ingreep???

Alvast bedankt voor de reactie
 
Hoi,
Ik heb er zelf geen ervaring mee met mijn kindje. Maar ik zie op mijn werk veel kinderen die geholpen worden aan neus,keel amandelen en oorjtes.

En vaak zijn ze de dag na de operatie nog thuis maar zeker de zelfde week zijn ze weer van de partij. Dus ik denk dat het erg meevalt.

Heel veel succes en lekker veel extra knuffelen.
 
Hallo,

Onze dochter is toen ze 9 maanden oud was geopereerd aan zowel  haar neusamandelen (verwijderd) als aan haar oortjes (buisjes)  maar we zijn blij dat we het hebben laten doen ondanks haar zeer jonge leeftijd.

Om eerlijk te zijn denk ik dat mama en papa van de hele operatie zelf meer last  hebben gehad dan onze dame zelf.    

De narcose is even vervelent want ze krijgt dan een kapje over haar neus en mond en daar was onze dochter het niet helemaal mee eens. Bij het onder narcose brengen en het plaatsen van de buisjes mocht ik aanwezig zijn het is een ingreep van niets! klinkt raar maar het is echt zo. Binnen 1 minuut stond is weer buiten in mij veel te grote groene ziekenhuispak en haarnetje op. Daarna zijn haar neusamandelen verwijderd en kregen wij onze dochter enigzins boos terug uit de operatiekamer.