neusamandeltjes knippen

Vanochtend met mijn dochter naar het ziekenhuis geweest, ivm slaapproblemen.
En de kno arts heeft geconcludeerd dat haar neusamandelen te groot zijn.
Nu mag ze 6-2 al voor operatie....
Vind het wel een beetje spannend!
Volgens mij zijn er al meer kindjes geweest toch? Dus als iemand zijn ervaringen delen wil

liefs Harmke mv Sara

Hallo,

Wij hebben vorige week met Pim in het ziekenhuis gezeten ivm buisjes en neusamandelen.

Tja, het valt allemaal best mee hoor!
Het is even een rot gezicht als je naar de uitslaapkamer wordt gebracht dat er bloed in het bedje ligt, en dat er nog een klein beetje bloed uit het neusje komt, maar dat is het enige!!!!

Als je nog wat wilt vragen, stel ze maar hoor!

Groetjes Sil mama van Jelle 26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Hoi Harmke,

Ik heb er geen ervaringen mee. Ik snap wel dat je het spannend vind dus wou je even veel sterkte alvast wensen! En hopelijk zijn de slaapproblemen dan helemaal weg, want als er iets vervelend is....... dan zijn het wel slapeloze nachten (daar heb ik veel te veel ervaring mee haha).

Groetjes Kirsten mv Tyche

Dank je Kirsten!!

Sil, wat ik begreep is dat sara bij 1 van ons op schoot geholpen word, en dat het dus erg naar is als het kapje word weggetrokken, dat e dan begint te huilen en snotteren waarbij er dus best wat bloed vrij komt...
Bij jullie is het dus niet gebeurd waar jullie bij waren?

Wij hadden thuis op spelende wijs geoefend met een doorzichtig plastic bakje, af en toe voor zijn neus en mond gehouden, totdat hij er zelf lol in kreeg. Maar je moet er natuurlijk rekening mee houden dat ze gaat huilen en dat de oogjes open blijft staan. Het is meer vervelender voor de ouder dan het kind, die weet het daarna niet meer. Ze zijn wel heel lief in de OK hoor, ze stellen je gerust...........
Het belangrijkste is dt je kalm en rustig blijft, lukt je dit niet, kijk dan of de andere ouder mee kan naar de OK.

Ik hoor je!

Sil