neusje snuiten .. hoe?

A

Anoniem

Guest
Tyche is verkouden en heeft een ontzettende loopneus. Vooral 1 neusgat zeg maar.
Ik heb wel zo'n neuspeertje maar dat is dus moord en brand gillen als ik daar mee in de buurt kom.
Nu doe ik het dus zo af en toe maar met een doekje af. Iemand tips misschien hoe ik haar op een andere manier 'snotvrij' kan maken?
Eventueel nog andere tips tegen verkoudheid?

Groetjes Kirsten

Hoi,

Wat vervelend dat ze zo verkouden is. Ik hoop voor je da thet snel over is. Je zou neusspray kunnen geven. En het neusje snuiten zou ik niet weten. Ook Jamie gilde in het begin als ik het zo deed. Maar later liet hij eht gewoon toe. Alsof hij iwst dat het dan sneller voorbij zou zijn.

Beterschap iig .

Gr. Natasja mv Jamie

Bedje omhoog, ui naast haar bed, luuf op de borst, tijmsiroop............

En dan neusje snuiten: met neusspray komt het er ook uit, inderdaad dat 'zuigertje' , en verder geen tips.

Oh Kirsten, ik hoop echt nogmaals dat ze er snel bovenop is!
Sterkte ermee!
En dan is het nu geen troost, maar kindjes die nu ziek zijn, bouwen wel veel weerstand op voor de komende jaren. Gijs is het eerste anderhalf jaar alleen maar verkouden geweest voor mijn gevoel (inclusief 3 orontstekingen en een koortsstuip) en nadat we rond zijn 1,5 jaar op vakantie zijn geweest is hij nooit meer ziek geweest (ik klop het even af....)

Groetjes
Susan

Hoi!

Lucas vond die "snotzuiger" ook echt heel erg vervelend, ik ben daar maar meegestopt. Die neusspray vind hij ook vreselijk, ook omdat dat in zijn neus gaat. En tegen de tijd dat je dat ding in zijn neus hebt, sproeit ie niet, dan is het weer verstopt! Om gek van te worden.

Ik gebruik die ampullen met zoutoplossing. Als hij ligt, houdt ik dat ampulletje bij zijn neus, het is doorzichtig en het vat haast niet op en voor hij ook maar iets in de gaten heeft zit het er al in.

En dan de toetenboeners in de aanslag, die zijn vochtig en dan wordt zijn neusje niet schraal.

Dit heeft echt goed geholpen en nu is het geen strijd meer!

voor Lorenzo gebruik ik de flacons van de daro
die druppel je erin Lorenzo spartelt dan minder
tegen dan met de neusspray
dat zuigertje vind hij ook vreselijk maar als zijn
neusje echt vol zit dan moet hij er toch aan
geloven maar dan zorg ik ervoor dat er iemand
is die zijn hoofdje even tegenhoudt
dan is het zo gepiept

groetjes
Bianca mv Lorenzo

oja en verder gewoon met een doekje weg poetsen als hij het zelf al
niet over zijn gezicht heeft geveegd.

misschien vind je het vies.... maar ik heb het ook maar hier op de site een keer gelezen, je kunt ook het neusje zelf uitzuigen en dan natuurlijk uitspugen. Marly  heeft in het afgelopen jaar maar 2 keer een weekje een loopneus gehad. En ja, toen heb ik het wel eens uitgeprobeerd met uitzuigen. Gaat echt prima, en als je het dan toch gelijk uitspuugd, is er toch niks vies aan?! (tenminte, vind ik) En dan is het neusje ook gelijk goed leeg!
Succes ermee!

Dankjulliewel voor de tips.. maar hoe kan ik nu kiezen haha.
Komt goed hoor!
Denk dat ik het neusje uitzuigen door mezelf eens ga proberen.

Terug
Bovenaan