neusje vol s nachts?

Hallo mensen,
Onze baby van 7,5 maand kan 's nachts niet goed slapen (en wij dus ook niet), omdat ze slecht door haar neusje kan ademhalen. Ze is niet verkouden, maar snurkt enorm en we horen dus aan haar ademhaling dat het af en toe lijkt alsof haar neusje verstopt zit en ze dus niet vrij kan ademen door haar neusje. Waardoor ze gaat huilen en niet kan slapen. De huisarts zegt dat ze groter moet groeien, maar wie heeft er bruikbare tips? Haar hoofdeind van het bed staat al omhoog, soms leg ik haar ook op haar zij of buik, ik smeer "luuf" op haar borst en aan ui beginnen we niet want ze slaapt bij ons op de kamer...
Wie kan ons helpen??? Want we zijn uitgeput....
 
er is ook aparte neusspray voor baby's misschien is dat wat voor haar.weet zo niet meer hoe het heet,maar je kan het kopen bij de drogist.
Hoop dat je er wat aan hebt.
 
Hai,
Waarom leg je jullie kind niet op haar eigen kamertje, ik wil me nergens mee bemoeien maar dat is voor beide kanten toch beter. Ze went anders nooit aan haar eigen kamertje en ze is er wel oud genoeg voor,jullie zullen dan elk kuchje en elk zuchtje horen van haar en zij zal door jullie misschien ook niet goed kunnen slapen, Wij hebben onze dochter met 5 maanden op haar eigen kamer voortaan laten slapen (wel met de babyfoon op mijn nachtkastje) maar dat was wel ideaal, zo werd ze niet door ons wakker en wij hoorden niet alles meer van haar alleen als ze echt huilde dan hoorde wij het via de babyfoon. Wat goed helpt zijn neusdruppels van zout en water, gewoon een glas water met een theelepeltje zout oplossen en met zo'n pipetje wat druppels in het neusje doen, je moet dan wel even wachten want er komt na een paar tellen wel heel veel snot uit omdat dat zout het snot dunner maakt en er zo uitloopt, ze zal dan veel beter kunnen ademen. Wij denken als ouders dat baby's moeilijker kunnen ademen maar dat valt heel erg mee hoor
Nou veel succes met alles enne slaap ze
 
Hallo,

Er is van Bibi(ja van de fopspenen) een soort pompje te koop en hiermee kan je het neusje leegmaken, ik gebruik het bij mijn zoontje ook. Hij vind het niet erg fijn maar het helpt wel!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Hallo mensen. bedankt voor jullie tips. Helaas hebben we (nog) geen aparte slaapkamer voor haar dus we overwegen nu om haar 's avonds over te hevelen naar de overloop en dan maar in het campingbedje...
 
de oma van onze dochter heeft haar leren 'snuiten' met een spelletje! ze gaat nu toch alles nadoen en ook het snuiven dat oma deed om een stier na te doen ( je gaat toch helemaal op in de kartonboekjes!) dat is echt heel prettig als ze verkouden is. het staat wel een beetje raar, want ze doet het ook wel eens tijdens het eten als ze geen zin meer heeft!
 
Terug
Bovenaan