Nevenbevinding

<p>Hallo leden,</p><p>Paar weken geleden te horen gekregen dat er een nevenbevinding is gevonden. Duplicaat op chromosoom 4. Tot nu toe 2 GUO echo's gehad, dit was allemaal prima. Geen afwijkingen op te zien. Maar ze vertelde ook dat niet alle chromosoom afwijkingen te zien zijn op echo's. Daarom vorige week een vruchtwater punctie laten doen. Nu wachten op de uitslag. Zenuwslopend zijn deze weken.</p><p>Bij wie is er ook een nevenbevinding uitgekomen en hoe is het uiteindelijk afgelopen.</p><p>Bedankt alvast voor jullie reacties!</p>
 
Hoi gebruiker geen nevenbevindingen wel trisomie 18 ofwel edwardssyndroom. Een vlokkentest lukte bij ons niet dus moest toen wachten tot een vruchtwaterpunctie gedaan kon worden. Die 2 weken waren echt killing gelukkig hoefde we niet lang te wachten op de uitkomst van de vruchtwaterpunctie, maar ook die wachttijd leek voorbij te kruipen. Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws en is er niets aan de hand met jullie kleine spruit.
 
Nee helaas niet gewoon een kwestie van dikke pech. Ik ben afgelopen maart bevallen van onze dochter met 18 weken. Ik hoop dat jij meer geluk hebt.
 
Hi!
Bij ons deletie op chromosoom 16 gevonden tijdens de nevenbevindingen. Zowel ik als mijn dochter hebben het.
Bij mij uit het zich in een irisicoloboom en gespleten huig en ik had heupdysplasie en luxatie. Mijn dochter heeft alleen aan 1 heup een heupdysplasie gehad. Was na 2 maanden bandage ook voorbij. Ze kan in de toekomst een milde leerachterstand hebben, maar dat is dus ook echt mild. Tot nu toe niets aan haar te merken verder.
 
Terug
Bovenaan