never ending story

A

Anoniem

Guest
Durf er bijna niet meer over te beginnen...................maar doe het toch maar. De slaapjes van Isis. Gisterenavond lag ze om 19:30uur in bed en sliep door tot 7:00uur! Vandaag heeft ze overdag niet veel geslapen, dus straks zal ze er nog eerder in liggen (19:00uur de fles en dan naar bed)
Vind het nog steeds spannend, maar zet het toch door.........Als Isis een dipje krijgt vind ik dat wel moeilijk, om die tijd wat te rekken! (tussen 18:30 en19:00) Hoe doen jullie dat? Inieder geval een badje vóór de fles. Zal vast wel los lopen, maar toch...........
x Esther

Hoi hoi,

Is ook best lastig als je kindje moe en wat aan t zeuren is en het kan toch wel een keer zijn dat ze vroeg wakker is maar ze slaapt nu toch super s'nachts!

Fenna heeft tussen 18 en 19uur ook een moeheidsdipje, we gaan dan na t eten altijd even wandelen en dan lekker met haar onder de douche en dat vindt ze prima.

fenna gaat dan meestal rond 20.30 slapen en is rond 7uur wakker.

Meid maak je niet te druk, kindjes willen toch nog weleens roet in het eten(ritme) gooien.

volgende dag weer beter!

hoi,

hier ook echt een dip hoor tussen 18.00 en 19.00, ik ga dan ook meestal even wandelen en daarna met hem badderen, en als het slecht weer is krijgt hij zn fles een half uurtje eerder, daar knapt hij meestal wel weer van op, en hij komt s'morgens niet eerder daardoor,

groetjes susanne

Je mag het zo vaak als je wilt over haar slaapjes hebben hoor! Is ook af en toe een gepuzzel toch?!!

Hier hebben we ook een dipje tussen 18.00 en 19.00! (haha volgens mij is dat voor iedereen herkenbaar....fijn, rond etenstijd!!).
Ik probeer dan veel af te wisselen (box, speelkleed, wipstoel, op schoot) en meestal gaat 1 van ons of wij samen een stukje met haar wandelen. En idd lekker met haar onder de douche/in bad!
En als het eens een kwartier of half uur eerder is (de fles) maakt dat echt niet uit hoor!
Wij gaven bijvoorbeeld altijd de warme hap rond 16.30/17.00, en ik had altijd het gevoel dat ik dan pas rond 20.00 uur de laatste fles kon geven omdat ze anders geen honger zou hebben...
Nu is ze zo ziek geweest, en was ze zooo moe en zielig dat ik haar gewoon 1,5 of 2 uur na de warme hap de (pap!) fles gaf en hij gaat gewoon leeg hoor!
Vind ik nu ook wel fijn om te weten, ik ga dus echt niet meer tijd rekken, als ze moe is lekker in bad, een fles en naar bed!

Geniet lekker van je laaaaaaaange avonden!

Terug
Bovenaan