Newbie

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Na al vele berichten te hebben gelezen, heb ik mijzelf nu toch maar eens ingeschreven.

In december heb ik (23) mijn spiraal laten verwijderen, om zo vanaf het nieuwe jaar de samen met mijn vriend (36) voor een kleine te gaan. 7 januari mijn laatste ongesteldheid gehad, met een regelmatige cycles van 28 dagen verwachten we zaterdag de 5e feb mijn nod. Deze maand was dus onze 1e poging en zaterdag mijn 1e nod.

Tijdens mijn eisprong zaten we lekker ontspannen in frankrijk op de piste. Echter sinds die tijd, ben ik behoorlijk moe en heb ik behoefte aan een middag slaapje. Tevens heb ik 's avonds ineens enorme trek, rommelt mijn buik en heb ik regelmatig een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Nu ben ik een behoorlijk ongeduldig persoon, vandaag is het 4 dagen voor mijn nod en dus, ja je raad het al, vanochtend vroeg gelijk als eerste een test gedaan, helaas nog negatief. Nog meer geduld opbrengen dus en het weekend afwachten.

We wensen iedereen dan ook heel veel geluk en vooral geduld toe!

Hoi Manmon,

Moeilijk he, dat wachten? Ik herken me daar wel in hoor! Toch nog even geduld opbrengen, wie weet is de test over een paar dagen wel positief...
Spannend!

ooooh spannend hoor..... probeer inderdaad nog even het geduld te bewaren... scheelt in geld en in teleurstellingen.... Tot nu toe zijn er maar weinig vrouwen hier die direct positief testen met een vroege test.

Succes meid en ik duim voor je

Pfff geduld is een schone besparende zaak, maar wat kost het een moeite.

Nog steeds zit ik op mijn handen te wachten tot het weekend! Wat doe ik mezelf toch aan

Bedankt en succes iedereen

Terug
Bovenaan